خدمات اجرای کناف مراحل و اصول نصب نمایندگی کناف 02122334402-کناف آوگون

مجموعه احسانی در کنار اجرا و نصب انواع کناف قابلیت تامین و فروش تمام صفحات کناف مخصوص دیوار و سقف را داشته و با فروش بهترین متریال موجود در کشور به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه خواهد داد. در صورتی که فاصله بین سقف اصلی و کاذب بیشتر از 1.5 متر باشد، نیاز به نصب قوطی و جوشکاری خواهد بود. تمامی ابزار آلات ساختمانی، سازه‌ها و شیوه‌های اجرایی دارای مزایا و معایب خاص خود بوده و اجرای کناف بر روی سقف نیز ایرادات خاص خود را دارد. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از مشاوره افراد باتجربه و دارای شخصیت حرفه‌ای احتمال بروز معایب لیست زیر به حداقل خواهد رسید.

اما در صورتی که قصد ایجاد ابزار گچی روی کناف را دارید ، میتوانید از ابزارهای گچی آماده در بازار استفاده نمایید. اما اگر باز هم قصد گچ کاری روی کناف را داشتید باید در محل تماس ابزار گچیبا کناف، کاغذ پانل کناف را بتراشید تا سطح زبر شده و گچ ابزار به گچ کناف بچسبد. ویژگی های مثبت فراوان این نوع سقف های کاذب باعث گسترش استفاده از آن در فضاهای اداری، تجاری، درمانی، آموزشی و ورزشی شده است. این نوع سقف را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سقف کاذب یکپارچه کناف اجرا نمود. به عنوان یک مجری حرفه ای در کناف کاری در کیش، باید بدانید که در طراحی سقف پذیرایی، اتاق و .. به طور کلی همه ی ما می دانیم که کناف های سقفی، باعث افزایش زیبایی دکوراسیون منزل مشتری می شود و صاحب ملکان زیادی را به خود جذب می کند.

خدمات اجرای کناف مراحل و اصول نصب نمایندگی کناف 02122334402-کناف آوگون

از تکنیک نورپردازی در سقف می‌توان برای کناف پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، راهرو و سقف کناف آشپزخانه بهره برد. یکی از کلیدی‌ترین نکات در طراحی داخلی ایجاد بستر مناسب برای چینش لوازم منزل یا فروشگاه است. در زمان ساخت ساختمان یا حتی ترمیم و بازسازی واحد ساختمانی امکان ایجاد طراحی کناف بر روی سقف اصلی وجود دارد. با نصب صفحات طرح‌دار کناف که عموماً از جنس گچ نیز هستند؛ نوعی تنوع در کل یا بخشی از سقف ایجاد شده و منجرب زیبایی بیشتر فضای داخلی خواهد شد. همچنین جهت بهبود هارمونی فضا امکان ادامه‌دار بودن طراحی سقف کناف بر روی قسمت‌های از دیوار نیز وجود دارد. سقف کاذب شاخه ای از هنر معماری داخلی می باشد که معمولا به عنوان پوششی بسیار مناسب و شیک در زیر سقف استفاده می‌شود.

آدرس شرکت

من قصد دارم که خونه ام رو بازسازی کنم با کناف ولی الان بین اینکه از چه تیپی باید استفاده بکنم تردید دارم . باید دقت کرد که همه ی این برتری ها باعث میشود که تیپ A دارای قیمت بیشتری نیز نسبت به تیپ B داشته باشد . خود را در میان تمامی سازه های معماری (۱۰۰%) باز نماید و هر روز نیز در حال گسترش طرح ها و دکوراسیون های مختلف است. با کلیک بر روی هر یک از سازه ها میتوانید اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید.

نمونه کار اجرا شده کناف احسانی

بسیاری از مخاطبین سقف کاذب، جنس خام را با مشاوره های قبلی و راهنمایی های دریافت شده، مستقیما از بازار تهیه کرده و میتوانند از خدمات نصب تیم های مجرب ما بصورت مجزا بهره مند قیمت سقف کاذب کناف شوند. تاثیر بسزاییداشته است و همواره به عنوان اصلی ترین گزینه طراحی داخلی و نمای ساختمان ها به کار می رود. چوبی ، گچی ، فلزهای رنگارنگ ، شیشه ای ، طلق برجسته ، فلزی و ورق های نازک فلزی روکش دار pvc پی.وی.سی ، آلمینیومی وکامپوزیتی تولید و مورد استفاده قرار بگیرند.

  • سقف باید در وهله اول استحکام لازم برای زمان‌‌های مثل زلزله داشته و سپس به بهبود نمای بصری آن فکر کرد.
  • سیستم شبکه‌­ی شطرنجی سقف های کنافِ تیپ A خیلی عالی هست و مقاومت بی نظیری داره.
  • در صورت آسیب دیدن دیوارهای کناف در اثر ضربه نیز، قسمت آسیب دیده به راحتی تعویض و تعمیر می شود.
  • یعنی نمی توان از تایل های گچی ساده برای استخر، سونا و حمام های لوکس هتل ها و … استفاده کرد.

معمولا برای خانه ها و فضاهای کوچک طرح های ساده تر و خلوت تر استفاده می کنند. پایه کناف ابزاری بسیار کاربردی می باشد که از آن برای کناف کاری سقف و یا ارتفاع بلند استفاده میکنند. به کمک پایه کناف دیگر نیازی به نردبان و یا تخته های بلند نمی باشد و شخص کناف کار با پوشیدن پایه کناف به راحتی میتواند مراحل کناف کاری سقف و دیوار های بلند را انجام دهد.