خرید پاور کیس کامپیوتر با بهترین قیمت اگزو گیم | asusmag

مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از بین برود. برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز به یک پاور خوب و باکیفیت دارید. این پاور باید آنقدر با کیفیت باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به آن اعتماد کنید و وظیفه برق رسانی به سیستم تان را برعهده او قرار دهید.

  • این استاندارد محصولات را بررسی کرده و در شش رده (سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم) به آن‌ها گواهی اعطا می‌کند.
  • درنتیجه یکی از وظایف پاور تبدیل جریان متناوب شهر، به جریان مستقیم موردنیاز قطعات است.
  • برند های ایرانی و خارجی هر کدام قیمت متفاوتی دارند و بسته به کیفیت آن قیمت تفاوت می کند.
  • اما قبل از آن باید ببینیم که پاور کامپیوتر چیست و چه وظیفه ای را بر عهده دارد.
  • در واقع پاور کامپیوتر شما تحمل بیشتر از توان حداکثر را نخواهد داشت.
  • به طور خاص، یک منبع تغذیه جریان ولتاژ بالا متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند، و همچنین ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های خوب مورد نیاز برای سایر قطعات را تنظیم می‌کند.

بدون نیاز به بریدن سیم یا لحیم کاری و آسیب رساندن به عملکرد کامپیوتر شما. فرم فاکتور به اندازه و ابعاد یک پاور گویند که سایز پاور را برای قرارگیری در داخل کیس مشخص می کند. معمولا اکثر پاورهای موجود در بازار با فرم فاکتور ATX تولید می شوند و برای اغلب قاب کیس ها مناسب هستند. در حالی که در پاورهای چند ریلی به لطف سیستم محافظت در برابر جریان بیش از حد مجله خبری محصولات ایسوس ، در صورت بالاتر رفتن جریان در یکی از ریل ها پاور ریست خواهد شد و از آسیب به قطعات جلوگیری خواهد نمود. البته لازم به ذکر است که نصب این دسته از پاورها نیازمند دانش و تجربه بوده و تنها به کاربران حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود. حتی اگر نیازی به یک کابل یا کانکتور احساس نشود، باید آن کابل را در بخشی از کیس جاسازی کرد و هیچ راهکاری برای حذف آن وجود ندارد.

توان خروجی

بنابراین عملکرد یا بهره وری منبع تغذیه به نحوه تبدیل این جریان و مقدار انرژی که از بین می رود اشاره دارد. این جاست که راندمان یا میزان بهره‌وری منبع تغذیه اهمیت پیدا می‌کند.برای در نظر گرفتن این فاکتور استاندارد 80PLUS به منبع‌های تغذیه نسبت داده می‌شود. نوع و تعداد کانکتورهای یک پاور به نوع و تعداد قطعات داخل کیس بستگی دارد.

پاور بانک ۱۰۰۰۰ تسکو TSCO TP 836 طرح قلب

این استاندارد محصولات را بررسی کرده و در شش رده (سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم) به آن‌ها گواهی اعطا می‌کند. در خرید یک پاور مناسب خصوصا برای گیمینگ تنها کافیست از مدل‌ها با استاندارد برنز و بالاتر انتخاب کنید. در این میان اتصالات مادربرد و کارت گرافیک از مهم‌ترین اتصالات هستند. کانکتورهای مادربرد به شکل معمول در دو نوع ۲۰ پین و ۲۴ پین در دسترس است. با وجود محبوبیت بیشتر مورد دوم، امروزه بسیاری از پاورهای جدید اتصالات از هر دو نوع را ممکن ساخته‌اند.

به زبان ساده تر، برق را از منبع و برق شهری دریافت و به صورت انرژی قابل مصرف برای بخش های مختلف کامپیوتر تبدیل می کند. پاور کامپیوتر از بخش های مختلفی تهیه شده است و از تجهیزات سخت افزاری بسیار مهم و حیاتی در یک کامپیوتر به شمار می آید. در کامپیوتر های شخصی، منبع تغذیه معمولا در پشت کیس قرار دارد و از طریق یک سیم که به پریز برق (برق شهری) متصل شده است، انرژی خود را تامین می کند. اما در لپتاب ها و کامپیوتر های کوچک تر منبع تغذیه به صورت خارجی و اکسترنال وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد. پاور کامپیوتر به دلیل نوسانات برقی مختلف و ایجاد انرژی و خروج گرمای زیاد نسبت به دیگر بخش های کامپیوتر عمر کمتری دارد.

http://738sms.ir