طراحی جلویی Asus Zenfone 11 Ultra، جزئیات شارژ توسط پلتفرم گواهی تایید شد

طراحی جلویی Asus Zenfone 11 Ultra، جزئیات شارژ توسط پلتفرم گواهی تایید شد

طراحی جلویی Asus Zenfone 11 Ultra، جزئیات شارژ توسط پلتفرم گواهی تایید شد

ایسوس در سال جاری دو پرچمدار را به بازار عرضه کرده است ROG Phone 8 و 8 Pro، اما پرچمدار سری Zenfone نیز به زودی سقوط می کند. Zenfone 11 Ultra معرفی نشده، عرضه اصلی بعدی ایسوس در سال جاری است و با قضاوت بر اساس اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده است، Zenfone 11 Ultra بسیار نزدیک به رونمایی است. با تشکر از Evan Blass، ما از قبل می دانیم که Zenfone 11 Ultra عرضه خواهد شد. حداقل در پنج رنگ موجود است: Desert Sienna، Eternal Black، Misty Grey، Skyline Blue و Green Green.

همچنین، لیست Geekbench نشان داد که Zenfone 11 Ultra از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 همراه با 16 گیگابایت رم استفاده می کند. در مورد صفحه نمایش، شایعه شده است که Asus Zenfone 11 Ultra دارای صفحه نمایش خیره کننده 6.78 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 144 هرتز است.

اخیراً، پرچمدار آینده ایسوس بر روی پلتفرم کنسرسیوم برق بی سیم مشاهده شد، جایی که گواهینامه کنسرسیوم فناوری چند ملیتی (از طریق MySmartPrice) را دریافت کرد.

با توجه به لیست، باتری Zenfone 11 Ultra مانند مدل قبلی از شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، پلتفرم گواهی تایید می کند که باتری 5500 میلی آمپر ساعتی گوشی از شارژ سیمی 65 واتی نیز پشتیبانی می کند.

همراه با تمام اطلاعات باتری گوشی، این لیست شامل تصویری نیز می شود که قسمت جلویی Zenfone 11 Ultra را نشان می دهد. از نظر طراحی، این تفاوت چندانی با آن ندارد ROG Phone 8، اگرچه ما انتظار داریم که پشت Zenfone 11 Ultra بسیار متفاوت به نظر برسد.

ایسوس قبلاً تأیید کرده است که Zenfone 11 Ultra به طور رسمی در 14 مارس معرفی می شود، به این معنی که برای تأیید همه این جزئیات و شاید بیشتر از یک هفته باید منتظر بمانیم.

منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-zenfone-11-ultra-front-design-charging-details-confirmed_id155929