قیمت خرید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر 18 بهمن | asusmag

ممکن است رایج ترین مؤلفه رایانه شخصی مورد بحث نباشد، اما بخش مهمی از هر کامپیوتر دسکتاپ است. تامین برق برای کل سیستم شما نقش بسیار مهمی دارد و استفاده از برق نادرست ممکن است اشتباهی بسیار پرهزینه باشد. ضمانت در قطعات الکترونیکی و به ویژه پاور که خود تبدیل کننده جریان الکتریکی است ویژگی ارزشمندی به شمار می آید. شرکت های وارد کننده یا تولید کننده، پاورها را با ضمانت های مختلفی ارائه می دهند. مسلما برندی که ضمانت و خدمات پس از فروش بهتری دارد، از قیمت بالاتری هم برخوردار است. به نسبت توان ورودی به توانی که در اختیار کامپیوتر قرار می گیرد راندمان می گویند که این عدد با استانداری به نام 80PLUS نمایش داده می شود.

  • فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مجموعه‌ای از بهترین پاورها را انتخاب و برای فروش عرضه می‌کند.
  • در این میان اتصالات مادربرد و کارت گرافیک از مهم‌ترین اتصالات هستند.
  • در طراحی تک ریلی، تمام قدرت منبع تغذیه برای استفاده‌ی هر بخش از سیستم که به منبع تغذیه متصل شده در دسترس خواهد بود.
  • شرکت های وارد کننده یا تولید کننده، پاورها را با ضمانت های مختلفی ارائه می دهند.
  • هرگونه اختلالی در این قطعه می‌تواند زمینه رسان آسیب دیدن سایر قطعات باشد.

در بازار ایران برندهای ایرانی و جهانی پاور شامل پاور گرین، تسکو، سادیتا، کولر مستر، سیلوراستون و… موجود است. اما شرکت گرین با تولید پاورهای متنوعی از لحاظ توان خروجی و همچنین دارا بودن استانداردهای جهانی به صورت ویژه ای گوی بازار را از سایر رقبا ربوده است. اما در حالت کلی، یک پاور رده پایین را با قیمت‌های کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید بخرید، اما اگر به دنبال خرید پاور گیمینگ رده بالا هستید باید هزینه‌ بیشتر از ۵ میلیون تومان بپردازید. این شرکت با محصولات با کیفیت و رقابتی خود توانسته است دو مدل از این پاور ها را به پرفروش ترین های بازار تبدیل کند. دو مدل پاور تسکو به نام های TP 570W Computer Power Supply و TP 620W Computer Power Supply روانه بازار کرد و انصافا کیفیت خوب و کارکرد بالایی داشتند.

توان خروجی پاور کامپیوتر

این فروشگاه با ارائه بهترین قیمت و کالای اوریجینال نام درخشانی را از خود ارائه کرده است. به شما اجازه می دهد تا به طور همزمان دو منبع تغذیه را روشن / خاموش کنید. صرفه جویی در هزینه های سخت افزار خود را، استفاده از 2 PSU ارزان تر برای اتصال به یک کامپیوتر.

بهترین برند های پاور گیمینگ

توان مورد نیاز یک کامپیوتر توسط همین منبع تغذیه تامین می شود و به بخش های مختلف دستگاه شما می رسد. پاور انرژی سیستم‌ را با برق تامین نمی‌کند، بلکه ولتاژ آن را تغییر می‌دهد؛ بدین صورت که پاور کامپیوتر جریان ولتاژ بالای متناوب را به جریان مستقیم تبدیل و ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های مورد نیاز برای قطعات مختلف تنظیم می‌کند. بنابراین پاور بخش مهمی از هر سیستم است و بدون آن، کامپیوتر شما کار نخواهد کرد. اما با این حال برند هایی وجود دارند که پاور های کامپیوتر خود را با قدرت و کیفیت مناسب و با قیمت ارزان تر عرضه می کنند که کاربران و خریداران می توانند بودجه کمتری را صرف خرید پاور کامپیوتر بکنند. با این حال اگر قصد اسمبل کردن یک سیستم قوی و گران قیمت را دارید بهتر است که پاور کامپیوتر خود را مناسب و قوی تهیه کنید تا اختلالی در دیگر قطعات سیستم شما به وجود نیاید.

کامپیوترها در ابعاد و یا به شکل صحیح‌تر در فرم فاکتورهای متفاوتی ساخته می‌شوند. به طور معمول تمامی قطعات در دسترس در سایز استاندارد ATX عرضه می‌شوند. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش مجله خبری محصولات ایسوس محصولات آی تی و … پاور ATX مناسب کیس‌های بزرگ هستند در حالی که کیس‌های کوچک از پاورهای SFX یا SFX-L پشتیبانی می‌کنند. برند های محبوب پاور Power به ترتیب الویت عبارتند از گرین,کولر مستر,تسکو,مستر, …

http://738sms.ir