مشخصات گوشی Asus ROG Phone 7 Ultimate پیش از رونمایی در 13 آوریل فاش شد

ما همچنین برخی مشخصات را در مورد جزئیات سیستم دوربین داریم – ظاهراً این سری دارای یک سیستم سه گانه در پشت است که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در مقایسه با ROG Phone 6D، تعداد پیکسل ها برای دوربین ماکرو کمی افزایش یافته است، اما ما مشخصات کامل مانند دیافراگم، لنزها و غیره را نداریم، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم چگونه این دوربین چگونه است. سیستم دوربین جدید در ROG Phone 7 با دوربین سلف خود مقایسه می شود.

هفته گذشته، تاریخ معرفی رسمی سری بعدی گوشی های ROG ایسوس که به صورت آنلاین نمایش داده شد (ایسوس یک شمارنده معکوس برای گرم کردن همه چیز منتشر کرده است)، و اکنون ما برخی از مشخصات جالب را برای ادویه بیشتر چیزها داریم. یک مدل Ultimate بار دیگر به آن ملحق خواهد شد بهترین گوشی های بازی موجود در بازار و مشخصات آن مثل همیشه دیوانه کننده است. نشت از Tipster است آبیشک یاداو، که لیستی از مشخصات وانیلی ایسوس ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Ultimate را منتشر کرد. جای تعجب نیست که سری بازی های پرچمدار بعدی ایسوس از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند، بهترین چیزی که کوالکام در حال حاضر ارائه می دهد.

با ماندن بر روی دوربین، تصور می‌شود که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشد که یک ارتقای واضح از دوربین 12 مگاپیکسلی موجود در ROG Phone 6D است. یکی دیگر از جزئیات جالب و کاملا مشخص، ابعاد دقیق ROG Phone 7 و 7 Ultimate به همراه وزن هر دو دستگاه است. به گفته Yadav، این گوشی 173 x 77 x 10.3 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن 239 گرم خواهد بود.

در نهایت، Asus ROG Phone Ultimate با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و هر دو مدل از اندروید 13 خارج از جعبه استفاده خواهند کرد. این فاش همچنین نشان می‌دهد که امسال مدل Pro وجود نخواهد داشت و طرفداران ایسوس باید به مدل وانیلی بسنده کنند یا به Ultimate بروند. قطعه نهایی پازل نشت یک است لیست TENAA از چند روز پیش، جزئیات ظرفیت باتری، که 5850 میلی آمپر ساعت خواهد بود، که احتمالا به عنوان 6000 میلی آمپر ساعت در مشخصات نهایی ذکر شده است. رونمایی رسمی برای 13 آوریل برنامه ریزی شده است.

مشخصات ROG Phone 7 ایسوس در یک نگاه (شایعات)
  • پردازنده: پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2
  • دوربین عقب: 50 مگاپیکسل IMX766 + 13 مگاپیکسل فوق عریض + 8 مگاپیکسل ماکرو
  • دوربین جلو: 32 مگاپیکسل
  • ابعاد: 173 × 77 × 10.3 میلی متر
  • وزن: 239 گرم
  • نرم افزار: اندروید 13
  • پیکربندی حافظه: 16+512 گیگابایت (ROG Phone 7 Ultimate)
  • باتری: 6000 میلی آمپر ساعت





منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-rog-phone-7-series-specifications-leaked_id146475