نیروگاه کامپکت Asus Zenfone 9 برای پیش‌سفارش در ایالات متحده با یک شیرین‌کننده خوب آماده است.

متأسفانه، Zenfone 9 از بسیاری از نیروگاه‌های اندرویدی امروزی در بخش حافظه قابل ارتقا استفاده می‌کند، بدون اسلات کارت microSD، اگرچه در جنبه روشن همه چیز، این گوشی دارای یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری خوب است. … علاوه بر یک شارژر سریع 30 واتی در جعبه.

در پایان، شما در اینجا به یک قهرمان ارزش مطلق و غیرقابل انکار نگاه می کنید که اتفاقاً مانور دادن با یک دست بسیار آسان تر از سایر تلفن های هوشمند ممتاز موجود در بازار در حال حاضر است.



منبع: https://www.phonearena.com/news/The-compact-Asus-Zenfone-9-powerhouse-is-up-for-US-pre-orders-with-a-nice-little-deal-sweetener_id142327

فقط به عنوان اپل در حال آماده شدن برای از بین بردن کوچکترین (و کم‌موفق‌ترین عضو خانواده آیفون خود، نزدیک‌ترین چیز به یک گوشی فشرده اندرویدی “بی‌نقص” پس از مدتی در نهایت برای پیش‌سفارش عرضه می‌شود.

به صورت رسمی در ژوئیه به عنوان جانشین نسخه منتشر شده در می 2021 رونمایی شد زنفون 8 ایسوس، زنفون 9 5.9 اینچی، چیزهای خوبی را در بدنه ای کوچک (حداقل طبق استانداردهای 2022) با قیمت نسبتاً معقول 699 دلار به بالا جمع می کند.
حتی بهتر از آن، سازنده این گوشی در اندازه یک پینت قول می‌دهد که همه خریداران اولیه ساکن ایالات متحده را با یک جفت هدفون بی‌سیم ROG Cetra True بی‌سیم Asus که معمولا با قیمت ۹۹ دلار به تنهایی در دسترس هستند، جذب کند. این پسران بد با پیشرفته‌ترین فناوری حذف نویز فعال، مقاومت در برابر آب IPX4، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و عمر باتری تا ۲۷ ساعت ترکیبی (با در نظر گرفتن کیس شارژ بی‌سیم) عرضه می‌شوند. یک هدیه پرتاب بسیار شیرین (فقط تا 30 سپتامبر معتبر است).
این اگر امروز آن را سفارش دهید، ذنفون 9 خود ایسوس توسط Mobile Advance (از طریق آمازون) زودتر از 20 اکتبر تحویل داده می شود، که قطعاً کمی ناخوشایند است. اما صفحه‌نمایش 5.9 اینچی فوق‌العاده 120 هرتزی Super AMOLED ممکن است ارزش صبر کردن را داشته باشد، مخصوصاً وقتی که پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8+ نسل 1 و باتری نسبتاً سنگین 4300 میلی‌آمپر ساعتی را در زیر کاپوت این جانور جمع‌وجور در نظر بگیرید.
هفت بنجامین شما ترکیبی نسبتاً متوسط ​​(با استانداردهای فوق‌العاده امروزی) از 8 گیگ رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی را برای شما می‌خرند، اما تنها با 50 دلار اضافی، می‌توانید عدد دوم را دو برابر کنید. در نهایت، یک پیکربندی فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی با ظرفیت بالای 16 گیگابایت با تعداد رم 16 گیگابایتی نیز می تواند با قیمت 799 دلار متعلق به شما باشد، که نسبت کیفیت/قیمت بدی نیز به نظر نمی رسد.