هارد کامپیوتر فروشگاه آنلاین رابو مارکت | asusmag

برخی از افراد با خرید یک قاب مناسب، هارد اینترنال خود را به اکسترنال تبدیل کرده و از آن برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌کنند. به طور کلی هارددیسک‌ها هنوز به دلیل قیمت مناسب چه در بین کسب‌‌وکارها و چه در بین کاربران عادی جایگاه ویژه‌ای دارند. این تجهیزات ذخیره‌سازی به دلیل ماهیت خود بهترین حافظه برای نگه‌داری اطلاعاتی هستند که مرتبا به آن‌ها نیاز نخواهید داشت؛ برای مثال نگه‌داری آرشیو فیلم، موسیقی و … کمپانی هایی چون وسترن دیجیتال، سیگت و توشیبا از سری شرکت هایی هستند که در هنگام خرید هارد اینترنال بیشتر قابل توجه هستند و از محبوبیت ویطه ای برخوردارند. برندهای مختلفی در زمینه تولید و توزیع هارد اینترنال فعالیت می کنند که اگر بخواهیم به تعدادی از آن ها اشاره داشته باشیم می توانیم به برندهای اچ پی، سیگیت و وسترن دیجیتال اشاره نماییم.

  • زیرا بارها دیده شده است که به دلیل آسیب های فیزیکی یا ویروسی حافظه سیستم سوخته و پاک شده است.
  • البته در این راه آی بی ام تنها نبود و بازیگران دیگری نیز در این عرصه حضور داشتند.
  • چون SSD بسیار سریع تر می‌تواند برنامه ها را نسبت به HDD اجرا کند.اما به دلیل کم بودن حافظه SSD و قیمت بالای آن برای آرشیو و ذخیره اطلاعات روزمره از HDD ها در کنار SSD بهره گرفته میشود.
  • این هاردها برخلاف نوع قابل حمل نیازمند اتصال به برق برای کارکردن هستند.

بیشتر شرکت ها و سازمان ها از این نوع هارد برای ذخیره و نگهداری اطلاعات استفاده می کنند. به جای دیسک گردان از خازن، ترانزیستور و غیره برای نگهداری اطلاعات استفاده می کند. زیرا بارها دیده شده است که به دلیل آسیب های فیزیکی یا ویروسی حافظه سیستم سوخته و پاک شده است. مجله خبری محصولات ایسوس معمولا افراد از این نوع هارد برای ذخیره اطلاعاتی که می خواهند در هر مکانی به آن دسترسی داشته باشند، استفاده می کنند. حافظه هاردتان دیگر پاسخگوی نیازهای شما نیست می توانید آن را ارتقا دهید. در سال 1986 اولین هاردهای اینترنال با این پورت به بازار عرضه شدند.

حافظه اس اس دی سامسونگ مدل 870 QVO ظرفیت 1 ترابایت

کانکتور U.2 به دلیل پهنای باند بالا پر استفاده ترین کانکتور در کامپیوتر های سرور است. در حالت کلی در کامپیوتر های امروزی ویندوز و برنامه‌ های کاربردی روی SSD نصب میشوند. همچنین این بخش محل اتصال کابل دیتا از نوع SATA و کابل برق نیز می باشد. این بخش وظیفه کنترل بخش مکانیکی هارد را بر عهده دارد و به نوعی پردازنده هارد محسوب می شود. ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

هارددیسک اینترنال سیگیت مدل ST3500312CS ظرفیت 500 گیگابایت

هارد اکسترنال قابل حمل یا هارد دیسک پاسپورتی ابعاد کوچک و وزن کمی دارد و عموما از هارد‌های ۲.۵ اینچی در آن‌ها استفاده می‌شود. هارد دیسک یا HDD را می‌توان بزرگترین قطعه سخت‌افزاری در کامپیوتر دانست که وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد. با وجود ظهور SSD هنوز هم به دلیل ارزان‌تر بودن هاردها، این تجهیزات ذخیره‌سازی از محبوبیت بالایی به خصوص برای ذخیره حجم بالای اطلاعات برخوردار هستند. در هنگام خرید هارد اینترنال باید به نوع هارد، سرعت هارد، نوع اتصال، برند، طول عمر، ظرفیت، قیمت و تحمل پذیری آن باید توجه کنید. برند های محبوب هارد اینترنال به ترتیب الویت عبارتند از وسترن دیجیتال,سیگیت,توشیبا,خاویار, … برای خرید هارد کامپیوتر می‌توانید به فروشگاه آریا سر بزنید و اقدام به خرید هارد مورد نظر کنید.

Seagate SkyHawk ST8000VX0022 Internal Hard Drive – 8TB

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. همراه رایانه کمک باشید و از جدید ترین اخبار روز تکنولوژی دراینستاگرام رایانه کمک با خبر شوید. وظیفه Spindle چرخاندن Platter ها می باشد و توان آن تقریبا بین ۴۲۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دور در هر یک دقیقه است.

http://738sms.ir