پاور مشخصات، خرید و قیمت پاور کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی | asusmag

این فرآیند نصب را تغییر می‌دهد، زیرا باید هر کابل را از یک سو به پاور سیستم و از سوی دیگر به قطعه‌ای که آن را تغذیه می‌کند وصل کنید، اما این بدان معناست که می‌توانید کابل‌های کمتری استفاده کنید. این امکان منجر به ساخت تمیزتر و جریان هوای بالقوه بهتر در دورن کیس می شود. اکثر مردم از هر کانکتوری که توسط منبع تغذیه متوسط ارائه می شود استفاده نمی کنند، که باعث می شود واحدهای ماژولار کمی کاربردی تر شوند. البته قیمت پاور کامپیوتر ماژولار بالاتر از قیمت پاور کامپیوتر غیر ماژولار است.

  • از منظر عملکردی هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد، اگرچه مدیریت ضعیف کابل می‌تواند منجر به جریان هوا با کارآمدی کمتر شود، بنابراین باید مطمئن باشید که این کابل‌های اضافی مانع ایجاد نمی کنند.
  • انتخاب مناسب برای سیستم شما باید بیشتر از این موضوع که به دنبال خرید پاور کامیپوتری با بالاترین مقدار وات برای قیمت پاور کامپیوتر ارزان باشد.
  • مشکل دیگر می تواند خرابی فن خنک کننده پاور باشد که به اجزای منبع تغذیه اجازه می دهد بیش از حد گرم شوند.
  • تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

البته این را فراموش نکنید که شما برای خرید هر وسیله ای باید کمی دست به جیب شوید. برای خرید پاور نیز اگر کمتر به قیمت گاور بپردازید، گزینه های مناسب تری پیدا خواهید کرد. در آخر تصمیم شما خریدار است که کدام مدل و برند را برای خرید پاور انتخاب کنید. این قطعه شاید به نظر مهم نیاید اما قطعه مجله خبری محصولات ایسوس تاثیر گذاری در عملکرد درست سیستم است. هر سخت افزاری برای کارکرد درست نیاز به مقدار درستی انرژی ورودی دارد ؛ در این زمان پاور نقش مهمی ایفا می کند چرا که اگر این قطعه مقدار انرژی کمی را به سخت افزار برساند، سخت افزار انرژی لازم برای انجام کار را نداشته و به آن فشار وارد می شود.

پاور ماژولار گرین Green GP1050B-OCDG Platinum 1050W

به دلیل موقعیت منحصر به فرد پاور کامپیوتر در چیدمان رایانه شخصی، اطمینان از اینکه دارای حفاظت داخلی است می تواند به ایمن نگه داشتن بقیه سخت افزارهای سیستم شما نیز کمک کند. علیرغم نام، پاور ها برق سیستم ها را تامین نمی کنند، در عوض آنها آن را تبدیل می کنند. به طور خاص، یک منبع تغذیه جریان ولتاژ بالا متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند، و همچنین ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های خوب مورد نیاز برای سایر قطعات را تنظیم می‌کند.

پاور گرین ۵۸۰ وات مدل GP580A-ES

استاندارد 80+ به ترتیب از رنگ های سفید، برنز، سیلور، گلد، پلاتینیوم و تیتانیوم برای بیان برتری راندمان پاورها استفاده می کند که به ترتیب از سفید و کمترین 80% تا تیتانیوم و بیشترین 92% است. حتما قبل از ثبت سفارش خرید یا اعلام استعلام قیمت، موجودی و قیمت روز را با کارشناس بخش فروش سخت افزار تکنوسان چک کنید. کابل برق این قطعه باید در هر سه قسمت دو شاخه، کابل و مادگی علامت استاندارد داشته باشد. مورد بعدی ضخامت کابل ها است که باید متناسب با توان قطعه و کانکتورهای متصل باشد. پاور گیمینگ ماژولار دارای کابل‌های کاملا قابل جدا شونده هستند، در حالی که کابل‌های پاور غیر ماژولار اینگونه نیستند و به شکل ثابت نصب می‌شوند.

البته باید در نظر داشت که به طور متوسط در کل حدود ۱۵۰ وات بین توان واقعی و توان حداکثر یک منبع تغذیه اختلاف وجود دارد. با بازدید از وبسایت بروزکالا علاوه بر اینکه در مورد انواع پاور کامپیوتر، مشخصات فنی، ظاهری و قیمت آنها مطلع خواهید شد، بلکه می توانید از مزایای دیگر فروشگاه اینترنتی بروزکالا نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که کارشناسان این مجموعه آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. انتخاب و خرید خود را نهایی کنید تا از گارانتی کالا و البته پشتبیانی آن توسط این فروشگاه بهره مند شوید. شرکت ایسوس نقش پیشرو در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر دستگاه‌های الکتریکی ایفا می‌کند.

http://738sms.ir