پیش دبستانی کتاب های پیش دبستانی های بوک | ketabko

پیش دبستانی کتاب های پیش دبستانی های بوک | ketabko

انقد تصاویر و استکیر هاش جذاب بود که خودم بیشتر از داداشم از این کتاب لذت بردم.

آموزش مفاهیم زبان آموزی مهارت خوانداری گامی تا فرزانگان

شاید به‌نظر بسیاری از والدین، مقطع پیش‌دبستانی اهمیت چندانی نداشته‌باشد، اما این‌طور نیست. در این مقطع است که او باید به مطالعه علاقه‌مند شود و استعدادها، مهارت‌ها و خلاقیتش پرورش داده شود. بنابراین خرید کتاب کمک آموزشی برای کودکان پیش‌دبستانی، یک اقدام آگاهانه و هوشمندانه است. کتاب جامع پیش دبستانی سری کارپوچینو، یک منبع آموزشی ایده ­آل برای آماده ساختن کودکان در دوره پیش دبستانی است که در آن مفاهیم مهمی که پیش از ورود به مدرسه لازم است کودکان بیاموزند، گنجانده شده است. این کتاب که توسط انتشارات گاج به چاپ رسیده است، مباحث مختلفی از ریاضی، هوش و خلاقیت، علوم، مفاهیم دینی و مذهبی، نقاشی و… را در خود جای داده است.

  • صفحه آرایی کاریکاتوری و جذاب بخش جدا نشدنی کتاب های کار پیش دبستانی محسوب میشه.
  • قسمت ابتدای این کتاب عمدتا به جهت یابی و دست ورزی پرداخته تا کودکان به خوبی برای تمرین نوشتن و به دست گرفتن مداد درکلاس اول آماده بشن.
  • این کتاب کمک درسی، برای تقویت مهارت‌های زبان‌آموزی و نوشتاری کودکان کتاب کمک درسی پیش دبستانی می‌تواند مفید باشد.
  • اکثر فعالیت های این کتاب برای تقویت ماهیچه های دست مطرح شده و تمرکز ویژه ای بر دست ورزی کودکان داره.
  • همچنین بسیاری از مهارت هایی که ما امروزه به صورت ناخودآگاه در زندگی روزمره به کار می بریم به همین مهارت هایی که در سنین کودکی آموختیم وابسته هستن.
  • اگر کودک شما خیلی در مورد مسائل طبیعی کنجکاو است پیشنهاد می‌کنیم که با تهیه کتاب‌های کمک آموزشی علوم پیش دبستان، او را همراهی کنید.

این کتاب کمک درسی، برای تقویت مهارت‌های زبان‌آموزی و نوشتاری کودکان می‌تواند مفید باشد. همچنین مطالب جذابی برای آموزش مفاهیم علوم و ریاضی به خردسالان ارائه می‌دهد. طراحی زیبای کتاب همراه با تصاویر رنگی و جذاب آن، باعث می‌شود که کودکان از یادگیری مطالب آن خسته نشوند و اشتیاق بیشتری برای حل تمرین‌های آن داشته‌باشند. کتاب کار و تمرین آمادگی برای نوشتن پیش‌دبستانی منتشران برای تقویت مهارت‌های دیداری کودکان نیز مفید است. در این‌جا تلاش کردیم تا بهترین کتاب کمک درسی پیش دبستانی را به شما معرفی کنیم.

نقاشی خلاق نشر واله

طراحی زیبا، استفاده از رنگ­ها و جلوه­ های بصری جذاب برای کودکان از ویژگی­های این کتاب به شمار می­ آیند. همچنین تمریناتی که برای آموزش مفاهیم مختلف به کودکان تالیف شده ­اند، به صورت سرگرمی و بازی هستند که کودکان ارتباط خوبی با آن برقرار کرده و بهتر بتوانند مطالب را دریافت کنند. کتاب جامع پیش دبستانی سری کارپوچینو، که در 192 صفحه به چاپ رسیده است، دارای برگه­ های استیکر نیز می­باشد که در انتهای کتاب پیوست شده ­اند.