۱۰ تا از بهترین اتو بخار های موجود در بازار

۱۰ تا از بهترین اتو بخار های موجود در بازار

لذا شما عزیزان می‌توانید کالای دلخواه خود را با بهترین قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر کجای کشور دریافت کنید. از دیگر مزایای مجموعه مَه سنتر می توان به شیوه‌های مختلف پرداخت و ارسال اشاره کرد. در این مقاله سعی کردیم تا طیف متنوعی از اتو بخارها را معرفی کنیم که نیازهای همه اقشار جامعه را پوشش دهد. در نهایت برای خرید هرکدام از این مدل‌ها باید نیاز خود و میزان استفاده هفتگی یا روزانه خود از اتو بخار را در نظر بگیرید تا پس از خرید دچار مشکل نشوید. البته قیمت‌های مدل‌های معرفی شده نیز کاملا متفاوت بود و راه منطقی این است که برآورد نسبتا دقیقی از میزان هزینه‌ای که قصد دارید برای خرید یک اتو بخار صرف کنید، داشته باشید.

مزیتی که این موتور دارد این است که اگر اتو به مدت 30 ثانیه بر روی لباس بدون حرکت باشد به طور خودکار خاموش می شود. همچنین اگر این اتو در حالت ایستاده باشد پس از 8 دقیقه به طور کامل خاموش می شود. این فناوری دما و حرارت مناسب را برای انواع پارچه و لباس تنظیم می کند.

  • اتو بخار فیلیپس مدل GC-4939 یکی دیگر از محصولات مدرن و با کیفیت برند نام آشنای فیلیپس است.
  • هزاران سال طول می کشد تا انسان بتواند چروک های لباس خود را با وسیله ای باز کند.
  • از حوزه های تمرکز این شرکت در حال حاضر، صنعت روشنایی و سلامت را می توان نام برد.
  • بخاردهی مداوم در FXG24 35 گرم در دقیقه و تبخیر آنی 120 گرم در دقیقه است.

فیلیپس جزو برندهای معتبری محسوب می‌شود که تولید انواع لوازم‌خانگی را برعهده دارد. این کمپانی در زمینه تولید اتو بخار نیز همچون محصولات دیگر خود موفق عمل کرده است. از جمله تولیدات این کارخانه، اتو بخار فیلیپس مدل GC2994؛ می‌باشد.

بخاردهی عمودی نیز به خوبی در اتو بخار Pars Khazar SI-702 Steam Iron خودنمایی می‌کند تا بتواند شما بیش از پیش برای خرید این محصول وسوسه کند. گنجایش مخزن آب این اتو بخار 350 میلی لیتر است که با توجه به قیمتش کاملا معقول به نظر می‌رسد. اتو بخار Tefal FV9747 Steam Iron می‌تواند به صورت پیوسته و به میزان 55 گرم در دقیقه بخاردهی کند. بخاردهی عمودی نیز در این دستگاه به کار رفته تا تفال عملکرد عالی خود را در این مدل به اثبات برساند. سیستم تنظیم بخار خودکار نیز در کنار تمام این ویژگی‌‌ها به خوبی خودنمایی می‌کند. اما توان مصرفی این اتو معادل 2800 وات است که نسبت به بیشتر نمونه‌های هم قیمت خود قدرتمندتر است.

مطلب راهنمای خرید اتو می‌تواند ادامه‌دهنده و مکمل نکات ذکر شده باشد، پیشنهاد می‌کنم آن را مطالعه کنید تا با اطلاعاتی جامع و دقیق خرید خود را انجام دهید. از مهم ترین مواردی که باید برای خرید هر اتو در نظر داشته باشید ، جنس کفی به کار رفته در این محصول می‌باشد. به صورت کلی کفی اتو می‌توان از جنس تیتانیوم ، سرامیک و یا استیل باشد. از بهترین کفی ها نمونه های سرامیکی و تیتانیوم می‌باشد که به خوبی روی لباس سر می‌خورند و تمامی بخش ها را به راحتی اتو می‌زنند.

سیم برق این اتو بخار دارای روکش پارچه ای بوده و میزان آسیب پذیری آن را به حداقل رسانده است. سیستم ضد چکه برای جلوگیری از لکه‌های احتمالی و سیستم بخاردهی عمودی برای اتوکشی پرده‌ها، قابلیت‌های ویژه این محصول از برند تفال هستند. از موتور قدرتمند ۲۴۰۰ واتی در این اتو استفاده شده و ۱۵۰ گرم در دقیقه قدرت بخاردهی پیوسته دارد. یکی از دیگر ویژگی های بهترین اتو فیلیپس، ظرفیت مخزن آب به کار رفته در این محصول می‌باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی به اتو کردن لباس های خود بپردازید، لازم است گرما و بخار کافی را داشته باشید. ظرفیت بالای مخزن آب داخل این اتو سبب می‌شود تا بتوانید برای مدت زمان طولانی لباس های زیادی را به راحتی اتو کنید.

اتو بخار فیلیپس مدل Gc7933

در طول 10 سال ابتدایی ایجاد خط تولید تلویزیون، این شرکت توانست یک میلیون محصول خود را به فروش برساند. در سال ۱۹۳۹ زمانی که تعداد کارمندان فیلیپس، به ۴۵ هزار نفر رسیده بود، اولین دستگاه ریش تراش خود را به بازار عرضه کرد. یکی دیگر از عوامل مهم در خرید اتو بخار که باید به آن توجه کنید قدرت دستگاه در واقع قدرت المنت اتو را نشان می دهد. یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام خرید اتو بخار، خرید اتو پرس و خرید اتو ایستاده باید به آن توجه کرد، جنس اتو به خصوص کفی آن است. جنس کفی این دستگاه مانند نمونه‌های خارجی سرامیک نیست اما جنس الماسه و استیل به کار رفته در کف این اتو نیز راضی کننده به نظر می‌رسد.

راهنمای خرید دوچرخه برقی

اما برای انتخاب بهترین مدل اتو از این برند را باید با تحقیق و بررسی بیشتر پیدا کنید. تا جدیدترین و بروزترین مدل این برند را با امکانات پیشرفته تهیه کنید. شرکت های تولید کننده انواع اتو بخار دستگاه های خود را با کفی ها با اجناس مختلفی طراحی و تولید می‌کند. شرکت های تولید کننده اتو بخار معمولاً الگوهای خود را با کفی از جنس استیم گلاید پلاس استیم گلاید تفلون تیتانیوم سرامیک بولادیا استیل ضدزنگ تولید می کنند.

افراد برای خرید هر یک از لوازم خانگی باید به نکات و عوامل مختلفی توجه کنند که هم می تواند بهترین استفاده را از وسیله داشته باشد و هم در هزینه های خود صرفه جویی کند. اما متوسط بودن قیمت این اتو بخار نه تنها به هیچ عنوان دلیلی برای افت فاحش کیفیت این محصول نیست، بلکه برعکس، اولین چیزی که بعد از دیدن این اتو نظر شما را جلب می‌کند، ظاهر شگفت‌انگیز آن است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید وسایل را به طور جعبه موزیکال عمودی اتو بکشید.

بهترین اتو بخارهای فیلیپس

اتو پرسی در اندازه های 26 ، 28 و 32 اینچی در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز خود می توانید نسبت به خرید آنها اقدام کنید. اتو بخار می تواند با قدرت 3000 واتی که دارد fifty five گرم بخار در یک لحظه به پارچه بزند. در حال حاضر بخار قوی و مداوم بخار تا 20٪ بخار بیشتر به عمق پارچه نفوذ می کند تا سریعتر چین ها را از بین ببرد. برای خرید اتو پرس لازم است فرد به تمامی عوامل و نکات ذکر شده در قسمت های قبل توجه ویژه ای داشته باشد. اتوها از بخار برای صاف کردن و زیبایی بیشتر لباس و پارچه استفاده می کنند.