آشنایی با دریچه کولر و خرید کانال کولر

هر کولر آبی دارای سرعت و فشار باد مخصوص به خود است. البته به کم پیچ های مخصوص آهن همانند دریچه های قبل به محل مورد نظر محکم می شوند. از قابلیت های دریچه سقفی کنترل هوادهی با دمپر، سرعت هوادهی تا 2000 فوت بر دقیقه می توان نام برد. اگر این اتفاق نیفتد هوای سرد گرم نمی شود و با سرعت بر روی بستر می افتد و بستر را مرطوب و سرد می کند. سرعت ساخت ون با کانال های از پیش عایق شده بیش از 10 برابر سرعت ساخت و نصب کانال های گالوانیزه بوده ودر برخی از موارد در کانال های گالوانیزه با ابعاد بزرگ نیاز به ماشین آلاتی نظیر جرثقیل و تجهیزاتی مانند دستگاه های برش می باشد. اما بطور کلی دریچه کولر آبی آلومینیومی نسبت به دریچه های گالوانیزه گران تر بوده و بدیهی است که دریچه های هوشمند به دلیل تکنولوژی که در آن بکار رفته، قیمت بیشتری دارند. از انواع دیگر دریچه هوا می توان به انواع مشبک اشاره نمود که برای وسایلی که جریان هوای رفت و برگشت دارند کاربرد دارد. قاب نگهدارنده دور دریچه به شکل دایرهای بوده و پرههای آن به صورت مشبک یا برجسته خواهد بود. در دریچه های آهنی به نسبت سایر دریچه ها قاب نیاز به فریم بزرگ تری دارد.

دریچه های آهنی نیز می توانند به صورت سقفی یا دیواری مورد استفاده قرار گیرند. این اتومبیل خانوادگی بین سال های 1993 تا 2001 بر روی خط تولید سیتروئن قرار داشت و در طول این مدت به تعداد 1.2 میلیون دستگاه ساخته شد. 30 هم کافی است و اگر در را محکم نبندیم تهویه انجام می شود، ما باید حتما تهویه طبیعی داشته باشیم چرا که ما زیاد روی تهویه مکانیکی حساب نمیکنیم چون ممکن است خراب شود یا نگهداری نشود. از دیگر امکانات هواکش و تهویه دمنده مدل لوکس دریچه دار می توان به مجهز بودن به اتصال ارت و یا وجود دمپر دستی اشاره کرد که بازکردن آن باعث روشن شدن فن می شود. از دیگر انواع دریچه پلاستیکی میتوان به دریچه کولر پلاستیکی اشاره داشت. شاید برای شما نیز با توضیح فوق این سوال به وجود آید که قیمت دریچه کولر در کدام دسته مقرون به صرفه تر است؟ نکته ی قابل توجه در ساخت دریچه کولر این است که باید از ورق ضخیم استفاده شود تا در گذر زمان بر اثر فشار ورود هوا به صدا نیفتد . مناسبترین دریچه برای پخش بهتر جریان هوای خنک کولر، دریچه کولر پلاستیکی است. دریچه هوا در بخش نهایی کار وظیفه دریافت هوا از سایر بخشها را داشته و باید بر اساس مدل تعبیه شده به پخش جریان هوا در محیط داخلی بپردازد.

خرید دریچه کولر امروزه پس از ساخت ساختمان یکی از اقدامات اصلی است که سازندگان و مالکان ملک باید انجام دهند. امروزه کانال کشی و تعبیه دریچه کولر در داخل ساختمان های مختلف، به یکی از برنامه های اجرایی ضروری مهندسین و پیمانکاران ساختمان ها در جهت افزایش میزان آسایش افراد تبدیل شده است. مهمترین ویژگی دریچه کولر آلومینیومی امکان تغییر جهت ایستای پره های عمودی که در جلوی دریچه تعبیه شده می باشد. به عبارت دیگر این قیمت می تواند بسیار متفاوت باشد اما نکته مهمی که وجود دارد، این موضوع می باشد که خرید دریچه کولر آلومینیومی قطعا هزینه بیشتری به نسبت دریچه های آهنی به همراه دارد. در ساخت دریچه های آهنی از هر طرف به میزان نیم سانتی متر هوا رها می شود که این مورد مشکل ساز نخواهد بود. مدل پرهها دریچه: نوع پرههای دریچه کولر از 4 حالت: بالا، پایین، چپ و راست تشکیل شده و برگزیدن بهترین حالت آن بر اساس سلیقه هر فرد خواهد بود.

رنگ کوره ای دریچه هوا را از عوامل فرسایشی همچون نور خورشید، آب باران و برف و … این خدمات شامل : دریچه کولر، دریچه کولر آبی، دریچه اسلات یا دریچه اسلوت، انواع دریچه زیر فنکویل و فنکوئل، انواع دریچه سقفی گرد و چهارگوش، مدل های مختلف لوله فلکسی و کانال فلکسیبل، تولید کننده دریچه بازدید داکت اسپلیت، جت نازل، دریچه کنترل و هدایت هوا، انواع پلنیوم باکس کانال، کانال سازی یا کانالسازی، تولید مستقیم در کارگاه تهویه سان دمپر بین کانالی، انواع کلاهک دودکش، کلاهک دودکش ژاپنی و کلاهک کلبه ای، دریچه آلومینیومی، دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی، دریچه خطی 15-30-90 درچه، دریچه هواکش حمام و دستشویی و ضد آب، دریچه خورشیدی، دریچه بازدید تاسیسات، هود صنعتی، دمپر ضد آتش فيوزی، انواع دمپیر های صنعتی موتوری، دریچه کولری، لوور پادری و دریچه تایل آرمسترانگ، دریچه هوای رفت اتاق عمل، دریچه هوای تازه (باران گیر) و … این نوع از دریچه به صورت مستقیم و به شکل خطی ممتد بوده و به دلیل ظاهر شکافمانند به آن دریچه اسلات کولر نیز گویند. بهترین مرکز فروش دریچه های کولر آبی در ایران کجاست؟ اما با توجه به اینکه دریچه های بسیاری امروزه در بازار وجود دارند و قیمت دریچه کولر نیز بسیار متفاوت است؛ گاها خرید دریچه را با مشکل روبرو می نماید.

اینگونه است که دریچه کولر با قابلیت ها و کارایی های منحصر به فرد خود، یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه هوای مورد استفاده در ایران به شمار می آید. این نوع دریچه ها از لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه به دریچه های آلومینیومی بوده اما جنس آن از ورق روغنی می باشد و اگر ضخامت آن زیاد باشد بدیهی است که طول عمر بیشتری دریچه بازدید خواهد داشت. به منظور محاسبه برای مکانی با ظرفیت و هواکش ها و هواده های مشخص ، دریچه ها در یک سیکل 5 دقیقه ای چند دقیقه باید روشن و چند دقیقه باید خاموش باشند؟

همانطور که می دانید کانال کولر، هوای مطبوع را از منبع به فضای مورد نظر انتقال می دهند و دریچه کولر آبی در انتهای کانال کولر نصب می شود و امکان تغییر جهت انتقال هوا بواسطه این دریچه ها وجود دارد. بهکار گرفته میشوند. این کانالها در انتها مسیر و انشعابات خود به نوع چهارگوش نیاز خواهند داشت که این نوع نسبت به سایرین از محبوبیت بیشتری برخوردار است. تعبیه دمپر دود که مانع از ورود دود به داخل کانالها شود باید مد نظر قرار گیرد. برس جاروبرقی را تا جایی که میکشد، داخل کانال بکشید. فاصله ی بین خطوط گریل دریچه کولر خطی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر است .

همچنین در صورت ایجاد سوالی جدید برای شما، امکان درج آن از طریق نظرات همین پست و دریافت جواب مناسب در سریعترین زمان ممکن را خواهید داشت. همچنین از طریق سامانه ارتباطی واتس آپ نیز امکان کسب اطلاعات لازم را خواهید داشت. جهت رفاه حال مشتریان و اعتمادسازی بیشتر، امکان استفاده از پیامرسان واتس آپ برای مشتریان نیز مقدور است. تماس گرفته یا از طریق نرم افزار واتس آپ با مجموعه تهویه سان ارتباط برقرار نمایید. بوده و در صورت علاقهمندی شما امکان ارسال پیام در برنامه واتس آپ نیز وجود دارد. ان دریچه نیز به مانند دریچه آهنی کولر از آلیاژ فلز تشکیل شده و تعیین قیمت دقیق برای آن در بازار پر نوسان ایران وجود ندارد.

برخی از دریچههای کولر آبی دارای پوشش زمستانه بوده و در ایام سرد سال با بستن پرههای آن از خروج گرمای محیط داخلی به بیرون و ورود گردوغبار به درون ساختمان جلوگیری خواهد شد. این فیلتر با جذب گرد و غبار علاوه بر تمیز نگهداشتن حلزونی و محیط اتاقک کولر از ورد گرد وغبار به فضای منزل جلوگیری میکند. دریچههای کانال کولر علاوه بر پخش جریان هوای سرد؛ در طرح، رنگ و مدلهای مختلف جهت تزئین محیط داخلی ساختمان نیز بهکار گرفته خواهند شد. پوشش نهایی آن نیز رنگ کوره ای می باشد. دریچه هوا ی گرد برجسته از نظر شکل بسیار شبیه دریچه هوا ی گرد بلندگویی میباشد ، با این تفاوت که شبکه های بلندگویی این دریچه هوا ، به صورت زاویه دار و طبقه ای به هم متصل میشوند و برجسته دیده میشود . با این مقدمه در ادامه نکاتی بیان شده است که می تواند در خرید دریچه کولر به شما کمک شایانی نمایند.

در این قسمت تصاویر برخی از انواع دریچه کانال کولر ساخته شده توسط مجموعه تهویه سان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. برای زیبایی بیشتر و تناسب دریچه کولر با محیط و همچنین جلوگیری از استهلاک دریچه کولر از رنگ کوره ای الکترستاتیک برای پوشاندن سطوح دریچه کولر خطی استفاده می شود و از هر کد رنگی بنا به نظر کارفرما می توان استفاده کرد .ابعاد دریچه کولر به طور استاندارد آماده فروش می باشد ، اما در موارد ابعاد غیر استاندارد طبق نظر کارفرما تولید و عرضه می گردد . تمامی این انواع دارای هر دو مدل نوع چهارگوش و گرد میباشند. مجموعه تهویه سان با بیش از 20 سال سابقه تولید انواع محصولات سیستم هوارسانی، خنکسازی و گرمایشی توانسته فعالیت موثری در این صنعت ایفا نموده و با بیش از 25 پرسنل زبده عملیات آمادهسازی سفارش مشتریان را با کیفیت بالا آماده سازد. برای اندازه گیری دریچه کانال کولر کافیست با یک متر ابعاد داخلی و یا به اصطلاح تو در توی کانال کولر را اندازه گیری کنیم.

اما آنچه در خصوص این دریچه ها دارای اهمیت بالا است، استفاده از ورقه های ضخیم آهنی برای ساخت است زیرا این ورقه ها دارای وزن بالایی هستند و در برابر هوا و پرتاب آن صدای اضافی تولید نمی نمایند. دریچهای کولر آبی نیز بهمانند دریچههای کانال کولر از فناوری تغییر جهت پره و تیغه از راه دور بهره برده و با بهکارگیری ریموت از راه دور قابلیت کنترل شدت و مسیر پرتاب هوای خنک وجود دارد. دکوراتورهای داخلی با بهکارگیری خاصیت تکرار شونده خطی این دریچه از آن در طراحی داخلی سقف یا دیوار بهره برده و از طرفی با پخش منظم و یکنواخت هوای خنک سبب آرامش خاص محیط خواهد شد. دریچه هوا پلاستیکی از بهترین آلیاژ مواد پلاستیکی ABS ساخته شده و دارای خاصیت مقاومت در مقابل: حرارت، برودت، تغییر شکل و رنگ است.