ایسوس با Zenfone 11 Ultra فوق‌العاده است

ایسوس با Zenfone 11 Ultra فوق‌العاده است

اگر گوشی‌های کوچک و قدرتمند خود را دوست دارید، احتمالاً با سری Zenfone ایسوس آشنا هستید. اما پس از سرپیچی از تمام روندهای صنعت موبایل در چند سال اخیر، متخصص رایانه های شخصی مستقر در تایوان که پشت دستگاه های جمع و جور مانند زنفون 10 5.92 اینچی و زنفون 9 5.9 اینچی قرار دارد، امروز با Zenfone 11 Ultra 6.78 اینچی بزرگ شده است.

البته، این واقعیت که این غول تازه رونمایی شده به سادگی Asus Zenfone 11 نامیده نمی شود، به ما امیدواری می دهد که نسخه دوم و با قابلیت مانور راحت تر نیز در خط تولید قرار گیرد. تا زمانی که (یا بهتر بگوییم) این اتفاق بیفتد، بیایید ببینیم این مدل جدید فوق‌العاده در مورد چیست و چقدر شبیه به ROG Phone 8 مبتنی بر بازی است که چند ماه پیش منتشر شد.

صفحه نمایش زیاد، قدرت زیاد و چند دوربین بسیار جالب

از آنجایی که قبلاً فیل را با ذکر ROG Phone 8 وارد اتاق کرده‌ایم، اجازه دهید به سرعت به “مشکل” آشکار Asus Zenfone 11 Ultra بپردازیم. بله، این دو اساساً دقیقاً یک محصول هستند، با لوگوی جمهوری گیمرها، نورپردازی RGB قابل تنظیم و فناوری خنک‌کننده فانتزی که از گوشی «جدید» حذف شده است.

این مطمئناً باعث نمی‌شود که Zenfone 11 Ultra احساس منحصربه‌فرد یا انقلابی داشته باشد، اما اگر به آن فکر کنید، چه چیزی تلفن اندرویدی منتشر شده در… پنج سال گذشته یا بیشتر واقعا واجد شرایط برای آن برچسب ها است؟ علاوه بر این، قطعاً بر کسی پوشیده نیست که طراحی‌های ROG برای همه مناسب نیستند، در حالی که ROG Phone 8مشخصات این گوشی به خوبی می تواند لبخند بزرگی را بر روی چهره بسیاری از کاربران قدرتمند در Zenfone 11 Ultra که متمرکز بر جریان اصلی است، نشان دهد.

تصویر کوچک ویدیو

مشخصات ذکر شده شامل همه چیز می شود، از پردازنده پیشرفته Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 تا تعداد 12 گیگابایت رم سخاوتمندانه همراه با 256 گیگ فضای ذخیره سازی داخلی و همچنین باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز به هر دو سرعت فوق العاده 65 وات. قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی با سیم و مناسب.

با وجود داشتن رزولوشن غیرقابل توجه (با استانداردهای فوق‌العاده) 2400 در 1080 پیکسل، نمایشگر فوق‌العاده بزرگ 6.78 اینچی AMOLED نیز با قاب‌های نازک و با حداکثر روشنایی 2500 نیت چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. و نرخ تازه سازی قابل تنظیم پویا بین 1 تا 120 هرتز (یا 144 هرتز هنگام بازی).

در حالی که تلفن های ایسوس به طور کلی به دلیل مهارت های عکاسی در دنیای ماوراء شناخته نمی شوند، Zenfone 11 Ultra (مانند ROG Phone 8) دارای یک تیرانداز اولیه 50 مگاپیکسلی با صدای بسیار چشمگیر با فناوری هیبریدی گیمبال استابلایزر 3.0 6 محوره است که با یک دوربین ثانویه 32 مگاپیکسلی با زوم تله فوتو 3 برابر و یک سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض در پشت آن ملحق شده است.

قطعاً خیلی زود است که بگوییم، اما اگر تمام مشخصات و قابلیت‌های آن را در نظر بگیرید، می‌تواند کاندیدای بسیار قوی برای عنوان بهترین گوشی اندرویدی در سال 2024 باشد.

آیا قیمت گذاری مناسب است؟

دوستان ما، این سوال میلیون دلاری است که باید قبل از تصمیم گیری برای خرید Zenfone 11 Ultra یا Galaxy S24 Ultra، برای خود پاسخ دهید. با قیمت 899 دلار، این پسر بد به طور شگفت‌انگیزی ارزان‌تر از آن رقیب خاص سامسونگ است، اما آیا به اندازه‌ای مقرون به صرفه است که توجه شما را جلب کند… و پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اید؟

یک بار دیگر، قبل از اینکه ما واقعاً یک دستگاه را در دست بگیریم و توانایی عکاسی در دنیای واقعی و همچنین ادعای عمر باتری 26 ساعته آن را تأیید کنیم، سخت است. چیزی که به نفع Zenfone 11 Ultra عمل می کند این است که ROG Phone 8 در حال حاضر با کمی بالاتر از 999.99 دلار شروع می شود.

تصویر کوچک ویدیو

همچنین تا 14 آوریل فرصت دارید تا یک هدفون رایگان ROG Cetra True Wireless Earbuds “Early bird” را تهیه کنید، که بسیار خوب است و ارزش پیشنهادی را که از قبل ثابت کرده بود بهبود می بخشد.

با این حال، هیچ هدیه پیش‌فروشی نمی‌تواند این واقعیت را تغییر دهد که OnePlus 12 به طور اتفاقی 900 دلار قیمت دارد، نه تنها با رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتر روی عرشه، بلکه یک صفحه نمایش 6.82 اینچی بسیار روشن‌تر و با وضوح بالاتر و سه صفحه حتی بزرگ‌تر در پشت. -دوربین های رو به رو

اکنون این یک رقیب است که ایسوس اگر بخواهد در ایالات متحده به موفقیت اصلی برسد، احتمالاً باید با یک نوع تخفیف واقعی کاهش یابد. به هر حال، Zenfone 11 Ultra در یک نوع آنلاک و سازگار با AT&T و تی موبایل اما نه Verizon، که یکی دیگر از جزئیات کوچک است که احتمالاً خریداران بالقوه را بسیار بیشتر از شباهت های گوشی با گوشی ناراحت می کند ROG Phone 8.

منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-zenfone-11-ultra-official-specs-features-pricing_id156303