فروش Steam Spring شامل معاملات Diablo IV، Palworld، Hogwarts Legacy و موارد دیگر است.

Diablo IV patch 1.0.2 notes Steam Spring Sale

تقریباً بهار نزدیک است (یا در حال حاضر برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که در کانادا زندگی نمی کنند اینجا هستیم) و این بدان معناست که فروش Steam Spring در حال انجام است و تخفیف هایی را برای هزاران عنوان ارائه می دهد. امسال، ما تخفیف‌های عمیقی را برای برخی از برترین بازی‌های ۲۰۲۳ دریافت می‌کنیم، از جمله Hogwarts Legacy، Diablo IV، Mortal Kombat 1 و Star Wars Jedi: Survivor. بازدیدهای اخیر مانند Baldur's Gate 3 و Palworld نیز اولین تخفیف‌های متوسط ​​خود را دریافت می‌کنند. البته، برخی از موارد دلخواه دائمی مانند GTA V نیز در فروش هستند. من مجموعه ای از معاملات را انتخاب کرده ام که ممکن است علاقه شما را برانگیزد. لیست را در زیر بررسی کنید.

البته بازی های ذکر شده در بالا تنها درصد بسیار کمی از هزاران عنوانی هستند که در حال حاضر به فروش می رسند. می‌توانید لیست کامل تخفیف‌های Steam Spring را در اینجا ببینید.

فروش Steam Spring از هم‌اکنون تا 21 مارس ادامه دارد، بنابراین اجازه ندهید این معاملات از دستتان برود. شخصاً، ممکن است از این فرصت برای رسیدن به Star Wars Jedi: Survivor استفاده کنم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/steam-spring-sale-2024-diablo-iv-palworld-hogwarts/