قیمت و خرید انواع پاور کامپیوتر فروش ویژه جهان بازار | asusmag

پاور های کامپیوتر از نظر کابل کشی به سه گروه کاملا ماژولار، نیمه ماژولار و غیر ماژولار ( Non-Modular، Semi/Half-Modular و Full-Modular) تقسیم میشوند. برای برخی کارت گرافیک ها هم که نیاز به یک کانکتور برق جداگانه دارند، از سوکت های 6 یا 2+6 پین استفاده می شود یا اینکه یک کانکتور 8 پین قرار داده می شود. با مرور زمان پاور ها هر روز قوی تر می شوند و این قوی تر شدن نیز نیاز بیشتری به توجه شما دارد چرا که کوچکترین خطا در تنظیم ولتاژ و عدم قطع جریان های نادرست می تواند باعث بروز مشکلات اساسی در قطعات سخت افزاری شود. یکی از اساسی ترین فاکتور هایی که در هنگام خرید پاور باید به آن توجه داشته باشید، توان تامین انرژی آن می باشد، معمولا توان خروجی پاور به دو صورت روی آن ثبت می شود. در حال حاضر قیمت پاور کامپیوتر از حدود 2 میلیون تومان تا حدود 20 میلیون تومان وجود دارند که هر کدام ویژگی و قدرت مورد نظر خود را دارند. یا محافظت از ولتاژ بیش از حد، این ویژگی و سیستم حفاظتی در صورت تشخیص ولتاژ بیش از حد در منبع تغذیه آن را به سرعت خاموش می کند.

  • با تخمین حدودی انرژی لازم برای قطعات داخلی کیس و افزایش 20 تا 30 درصدی این رقم، توان لازم برای کامپیوتر مشخص می شود.
  • مسلما برندی که ضمانت و خدمات پس از فروش بهتری دارد، از قیمت بالاتری هم برخوردار است.
  • اما این مدل های نیمه ماژولار و ماژولار هستند که به شما اجازه می دهند شما تعداد کابل ها را مدیریت کنید و با توجه به نیازتان تعداد آنها را مشخص کنید.
  • اگر سیستم شما 500 وات مصرف می کند، منبع تغذیه شما بدون در نظر گرفتن حداکثر توان خروجی، 500 وات را تامین می کند.
  • اگر تقاضای ناگهانی برای برق بیشتر وجود دارد، پاور سیستم شما باید بتواند با خروجی بالاتر کار کند، اما نباید انتظار داشت که به طور مداوم در آن وات های بالاتر کار کند.

این برند تایوانی مدت هاست که تولید پاور معمولی و گیمینگ را شروع کرده است و پاور هایی با بهترین کیفیت و بالاترین توان و قدرت به بازار عرضه می کند. گزینه سومی نیز وجود دارد که به طور خلاقانه منبع تغذیه نیمه مدولار نامیده می شود. در این مدل پاور پی سی تعدادی از کابل های پرکاربرد مجله خبری محصولات ایسوس به منبع تغذیه متصل هستند، در حالی که تعداد دیگری از آن ها را باید خودتان وصل کنید. امروز با یک دکمه فشاری کوچک سیستم را روشن می کنید و با یک گزینه منو در سیستم عامل، دستگاه را خاموش می کنید. سیستم عامل می تواند سیگنالی را به منبع تغذیه ارسال کند تا خاموش شود.

وایرفریم چیست و چه کاربردی در طراحی…

علائم خرابی شامل راه اندازی مجدد تصادفی یا خرابی در ویندوز بدون هیچ دلیل مشخصی است. برندهایی نظیر سی‌سونیک ، کورسیر ، کولر مستر ، ترمالتیک و… از بهترین برندهایی هستند که می‌توانید تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید بهتر است از محصولات داخلی گرین با حداقل استاندارد برنزی استفاده کنید. بازدهی به این معناست که چند درصد توان ورودی از برق شهر در اختیار سیستم قرار گرفته و باقی به صورت گرما تلف می شود. منبع تغذیه شما در واقع جریان AC را دریافت کرده و آن را به جریان مستقیم DC تبدیل می‌نماید. اما همواره منبع تغذیه مقدار کمی از انرژی را در حین این تبدیل از دست می‌دهد.

پاور کامپیوتر گرین 350 وات مدل Green GP350A-ECO Rev3.1 Power Supply

جهت مقایسه قیمت پاور کامپیوتر در انواع برند موجود در بازار پاور کامپیوتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. پاور گیمینگ گرین توسط شرکت ایرانی پردیس صنعت سیاره سبز تولید می‌شود. برخی از مدل‌های پاور گرین به عنوان پاور گیمینگ برای بازی‌های نیمه حرفه‌ای مناسب هستند. سری ES این شرکت با راندمان بالای (۸۵ درصد) یکی از بهترین پاورهای این شرکت است. شرکت ایسوس یکی از خوشنام ترین ها در صنعت بزرگ ابزار های الکترونیکی است. پاور های ایسوسمانند دیگر محصولاتش به یکی از رقیبان بازار تبدیل شده است.

در ساختار و مدل اکثر پاور ها اندک تفاوتی وجود دارد، اما وظیفه اصلی تمامی پاور ها یکسان می باشد، در کارکرد آن ها معمولا برق از قسمت بالای سمت چپ پاور به آن متصل می شود و در جهت عقربه های ساعت شروع به کار می کند. اگر مادربرد را پشت و رو کنیم اتصالاتی می بینیم که شبیه به اتصالات مادربرد هستند و این اتصالات به گونه ای طراحی شده اند که جریان برق زیادی را به راحتی در آن ها به جریان بیندازد. و موارد دیگر وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که پاور کامپیوتری را پیدا انتخاب می کنید که با کیس شما کار می‌کند، مهم نیست رایانه شخصی شما چقدر کوچک است.

http://738sms.ir