پاور کامپیوتر قیمت و خرید انواع منبع تغذیه پاور کامپیوتر با گارانتی گروه ام آی تی شاپ ام آی تی فروشگاه اینترنتی Shop MIT | asusmag

این گونه می توانید پاوری را انتخاب کنید که حداقل 10 درصد و حداکثر 20 درصد بالاتر از توان مصرفی سیستم قدرت دارد. امروزه تولید کننده ها و برندهای مختلفی اقدام به تولید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر می کنند که هر کدام به نوعی پاور های قدرتمند و مناسبی را در رنج قیمت های مختلف به بازار عرضه می کنند. از بهترین برند های تولید کننده پاور معمولی یا گیمینگ می توان به ایسوس، گرین، کورسیر، آنتک، سیلور استون و … اشاره کرد. انواع پاور و منبع تغذیه وجود دارند که بسته به استفاده و نیاز کاربر پیشنهاد می شوند.

  • منبع تغذیه کامپیوتر درون کیس کامپیوتر تعبیه شده و دارای فن خنک کننده است که توسط آن، دمای قطعه کنترل می گردد.
  • پاور معمولا به عنوان یکی از حیاتی ترین قطعات سیستم می باشد که بدون وجود آن کامپیوتر شما همانند یک جعبه ی بی فایده پر از پلاستیک و فلز است، در واقع پاور وظیفه تامین برق تمامی قطعات کامپیوتر را به عهده دارد.
  • این کار باعث می شد شما از برق مستقیم جهت کار کردن با لپ تاپ بهره ببرید.
  • با سیروسفر در دنیای کامپیوتر متوجه خواهید شد که هیچ ارزانی در این حوزه بی‌حکمت نیست با ما همراه باشید.
  • همچنین نکات دیگری نیز مانند تعداد پین ها و کم صدا بودن و وزن پاور و قابلیت کارکرد در دمای بالا نیز مهم است.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

کانکتور برق هارد دارای ساتا دارای 15 پین است که در واقع در 5 رشته سیم خلاصه می شود. پاور را دقیقاً با نیازهای خود مطابقت دهید، در مورد خرید پاور کامپویتر با وات بالاتر تصمیم بگیرید. هر بار که از آن استفاده می شود گرم و سرد می شود و اولین جریان AC را هنگام روشن شدن رایانه شخصی دریافت می کند. به طور معمول، یک فن خنک کننده متوقف شده، پیش بینی کننده خرابی منبع تغذیه به دلیل گرم شدن بیش از حد قطعات پاور است.

پاور گرین 330 وات فن بزرگ GP330A HE

خرید هر منبع تغذیه‌ای برای راه اندازی رایانه شخصی وسوسه انگیز است، اما این انتخاب عقلانی نیست. پاور مناسب باید توانایی ارائه یک برق مورد اطمینان را داشته باشد تا مشکلات متعددی ایجاد نشود. قیمت پاور در بازار بسیار متنوع است همین تفاوت باعث ایجاد محصول با کیفیت و راندمان مختلف می‌شود. به همین علت استفاده از منبع تغذیه نامناسب منجر به هزینه مالی بالایی می‌شود. اگر درب یک کیس را باز کنید، خواهید دید که منبع تغذیه توسط کابل‌های برق متناسب خود به بخش‌های دیگر کامپیوتر متصل است. این کابل‌ها برق مورد نیاز مادربرد، هارد دیسک و دیگر قطعات داخل کیس را تامین می کنند.

پاور اف اس پی مدل HYDRO PTM PRO 1000W

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که سیستم شما به چه مجله خبری محصولات ایسوسی و با چه راندمانی نیاز دارد. استاندارد 80 پلاس در سال 2004 به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد بنا شد. این استاندارد محصولات را مورد بررسی قرار می‌دهد و نسبت به کارایی از سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم دسته بندی می‌کند. اگر گیمر هستید و برای کامپیوتر خود به دنبال پاور مناسب هستید بهترین پاور مدل‌های برنز تا تیتانیوم هستند.

چرا پاور به سیستم حفاظتی نیاز دارد؟

برندهای مختلفی وجود دارند که پاور تولیدی بسیار با کیفیتی وارد بازار کرده‌اند، برندهایی مانند cooler master, deepcool و گرین. در ایران به دلیل قیمت بالای برندهای مطرح خارجی بیشتر افراد از منبع تغذیه‌های ایرانی گرین استفاده می‌نمایند. منبع تغذیه غیر ماژولار جزو اولین پاورهای مناسب رایانه شخصی محسوب شده و قدمت بالایی دارند. کابل‌های پاور کامپیوتر غیر ماژولار به صورت رنگی تولید می‌شوند تا کاربر به راحتی کابل مناسب هر بخش را پیدا کند تا به اشتباه اتصالات را با دیگر قطعات کامپیوتر کانفیگ نکند. نقطه قابل توجه در این منبع تغذیه‌ عملکرد برابر با مدل‌های دیگر است. اگر شما به زیبایی داخل کیس خود اهمیت نمی‌دهید پاور غیر ماژولار محصول پیشنهادی مناسبی برای شما خواهد بود.

http://738sms.ir