قیمت و خرید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر PSU لیون کامپیوتر | asusmag

بسیاری از پاور‌های کامپیوتر ۵- و ۱۲- ولت نیز تولید می‌کنند، اما ولتاژهای منفی به ندرت در سیستم‌های مدرن استفاده می‌شوند و برخی از پاورهای جدیدتر حتی ۵- ولت را نیز پشتیبانی نمی‌کنند. وب سایت رهاکو به عنوان یک هلدینگ مهندسی توانسته است بعنوان مرجع مجازی سازی ایران رفرنس و منبع معتبری در زمینه مجازی سازی و همچنین ارائه خدمات و محصولات حوزه مجازی سازی شما را یاری کند. بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. بتوانید با توجه به ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام، مناسب ترین پاور را انتخاب کنید.

  • پاور یکی از حیاتی‌ترین اجزاء کیس محسوب می‌شود و بنابراین در انتخاب و خرید پاور گیمینگ حساسیت زیادی به خرج بدهید.
  • تمام دستگاه‌های موجود در رایانه، برق DC خود را از طریق منبع تغذیه دریافت می‌کنند.
  • مانند اکثر سخت افزارهای رایانه شخصی، گزینه های بسیار متنوعی در مورد ظاهر منبع تغذیه شما وجود دارد.
  • 3.3 و 5 ولت معمولاً توسط مدارهای دیجیتال استفاده می شود، در حالی که 12 ولت برای راه اندازی موتورها در دیسک درایوها و فن ها استفاده می شود.
  • اگر خروج گرما به طور مناسب صورت نگیرد، تغییر در ولتاژهای خروجی پیش می آید، دمای قطعات دیگری که در کیس وجود دارند بالا می رود؛ عمر آنها کاهش می یابد و عملکرد سیستم نیز خوب نخواهد بود.

هر قابلیت دیگری که در آینده کاربر نیاز به افزودن آن داشته باشد می تواند با کابل، از بخش ماژولار پاور کامپیوتر اتصال دهد. پاورهای نیمه ماژولار از نظر بودجه در میانه لیست مدل‌های منبع تغذیه قرار دارند. در این لیست پاور کیس ماژولار در صدر و غیر ماژولار در انتهای لیست قرار دارد. این نوع از منبع تغذیه بهترین گزینه برای تمامی سیستم‌های اداری و خانگی محسوب شده و از نظر قیمت و کارایی بسیار مناسب است.

GREEN GP450A-UK

مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.

2# پاور کامپیوتر غیرماژولار

مدل 2800+300PLUS Power Supply این شرکت توانسته خودش را در بین محبوب ترین ها و پرفروش ترین های دنیای پاور، قرار دهد. فلسفه وجود سیستم حفاظتی در طراحی پاور کامپیوتر، خاموش شدن آن در هنگام بروز مشکل است. در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با کارشناسان متخصص رها تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما عرضه نمایند. درنهایت با یک جمله از انیشتین در رابطه با رازهای موفقیت مقاله را به پایان می‌رسانیم. کابل 24 پین به دوتای 24 پین ATX تقسیم کننده منبع تغذیه اجازه می دهد تا شما دو پاور برق را به یک مادربرد تک وصل کنید. توان خروجی پاور، عددی است که نشان می دهد ولتاژ خروجی در یک پاور به چه میزان می باشد، البته توان خروجی تنها یک عدد نیست و بیشتر نشان دهنده این است که یک پاور می تواند چند دستگاه را تغذیه کند.

GREEN GP350-IPC

با این حال امروزه با وجود سیستم‌های مدرن کابل کشی برق شهری، عملا نیازی بابت هزینه مازاد بابت پاورهای چند ریلی وجود ندارد. و در خرید این قطعه نیز نیازی نیست روی این ویژگی چندان تعلل کنید چرا که در عملکرد کلی سیستم شما به هیچ عنوان تاثیر گذار نیست. منبع تغذیه‌های ارزان قیمت به طور معمول غیر ماژولار (Non-Modular) هستند و این به معنی مجله خبری محصولات ایسوس نصب بودن تمامی کابل ها به صورت پیش فرض روی منبع تغذیه هستند. حتی اگر نیازی به یک کابل یا کانکتور احساس نشود، باید آن کابل را در بخشی از کیس جاسازی کنید و هیچ راهکاری برای حذف آن وجود ندارد. کارت گرافیک‌ها هم از دو نوع کانکتورهای ۴ پین و ۸ پینی استفاده می‌کنند و لازم است پیش از خرید از وجود این اتصالات در پاور اطمینان حاصل کنید.

http://738sms.ir