این همه کاره ترین دستگاهی است که ایسوس تا به حال ساخته است

با باز کردن این لپ تاپ با صفحه نمایش 17.3 اینچی با وضوح 2560×1920 و نسبت تصویر 4:3 روبرو خواهید شد. اما شما همچنین می توانید آن را به یک فرمت سنتی تر تا کنید و صفحه نمایش را به گزینه 12.5 اینچی 3:2 1080p تغییر دهید.

ایسوس امروز از چند منظوره ترین دستگاهی که تا به حال ساخته است رونمایی کرد. Asus Zenbook 17 Fold یک لپ تاپ انعطاف پذیر و تاشو است که برای استفاده در همه فرمت ها طراحی شده است.


بدون شک قبلاً لپ‌تاپ‌های دو در یک جالب زیادی دیده‌اید، اما آیا تاکنون دستگاهی به این انعطاف‌پذیری دیده‌اید؟


این صفحه‌کلید بلوتوث با اندازه کامل و قابل جدا شدن ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد از آن به عنوان یک لپ‌تاپ سنتی استفاده کنید، اما اگر صفحه‌نمایش بیشتری می‌خواهید، می‌توانید آن را خاموش کنید و به جای آن به صفحه‌کلید کوچک‌تر روی صفحه بروید. کاملاً باز شده می تواند در حالت رایانه شخصی استفاده شود، جایی که اساساً صفحه نمایش بزرگی دارید که می توانید در حین استفاده از صفحه کلید و ماوس خارجی روی آن کار کنید.

همانطور که انتظار دارید، ایسوس سخت کار کرده است تا چیزی مفید و در عین حال بادوام ایجاد کند. ظاهراً آزمایش نشان داده است که لولای Zenbook 17 Fold می‌تواند 30000 بار تا شود و باز شود که برابر با هشت سال استفاده است.

به طور طبیعی، Zenbook 17 Fold همچنین به حالت تبلت باز می‌شود که در آن می‌توانید از صفحه نمایش بزرگ حداکثر استفاده را ببرید و وب را مرور کنید، ویدیوها را تماشا کنید یا با همکاران خود همکاری کنید.

یک باتری 75 وات ساعتی، بلندگوهای Harmon Kardon با Dolby Vision و Dolby Atmos و یک قاب 1.6 کیلوگرمی بسته را کامل می کند. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنید.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/159356-this-is-the-most-versatile-device-asus-has-ever-created-zenbook-17-fold/همانطور که ممکن است از نام آن برداشت کرده باشید، Asus Zenbook 17 Fold (UX9702) یک لپ تاپ بزرگ تاشو با صفحه نمایش چشمگیر است.

ویدیوی روز جیبی

در داخل Zenbook 17 Fold گزینه های پردازنده Intel Core i7 نسل دوازدهم، گرافیک Intel Iris Xe و موارد دیگر وجود دارد. از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند و دارای تثبیت کننده Wi-Fi برای اطمینان از اتصال محکم است.

این لپ تاپ دارای دوربین دوگانه با سنسورهای رنگی و دو وب کم است تا به طور خودکار روشنایی و دمای رنگ صفحه نمایش را با توجه به محیط اطراف شما تنظیم کند. همچنین از یک قفل تطبیقی ​​با یک سنسور IR استفاده می‌کند که وقتی دور می‌شوید آن را قفل می‌کند یا وقتی به آن نگاه نمی‌کنید صفحه را کم‌نور می‌کند.