بایگانی‌های پاور کامپیوتر پانا پی سی | asusmag

اما همه پاورها کابل خروجی 4+20 پین مادربرد، 4+4 پین پردازنده، 2+6 پین PCI-e ،Molex (یا همان خروجی IDE) و SATA را دارند. محصولات مختلف برند گرین ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، بهترین پاورهای گرین با قدرت ۶۰۰ و ۷۰۰ مجله خبری محصولات ایسوس وات و با بازده ۸۰ پلاس و بالاتر به بازار عرضه شده‌اند. پاور ۷۵۰ واتی برای کامپیوتر گیمینگ با ردۀ متوسط ​​یا پایین‌تر ایده‌آل است. یک قانون کلی قدیمی این است که فقط از ۵۰ تا ۶۰ درصد از درجه بندی ولتاژ استفاده کنید.

  • بدون نیاز به بریدن سیم یا لحیم کاری و آسیب رساندن به عملکرد کامپیوتر شما.
  • این کابل را می توان با هر دو مادربرد 24 پین و 20 پین ATX مورد استفاده قرار داد.
  • افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است.
  • انتخاب و خرید خود را نهایی کنید تا از گارانتی کالا و البته پشتبیانی آن توسط این فروشگاه بهره مند شوید.
  • سال‌هاست که پاور با قابلیت‌های مختلف برای نیازهای متفاوت تولید و روانۀ بازار می‌کنند.

نکات بعدی که شما با استفاده از آن می توانید یک پاور خوب را بشناسید توجه به به حداکثر توان وات پیوسته ای است که پاور می تواند دریافت کند و هرچه این مقدار بیشتر باشد، بهتر است. مورد بعدی راندمان بالای یک پاور است که نشان دهنده کارکرد درست و باکیفیت پاور است و اگر این عدد بالای 80% باشد، بسیار بهتر است. همچنین نکات دیگری نیز مانند تعداد پین ها و کم صدا بودن و وزن پاور و قابلیت کارکرد در دمای بالا نیز مهم است. اما بهتر است پاور در قسمت پایین کیس جای گیرد با این روش دمای کاری پاور پایین‌تر می‌آید. در این طراحی هوای خنک از دو محل به داخل کیس مکیده می شود؛ یکی از زیر کیس توسط پاور و یکی از جلوی کیس برای سایر قطعات. برای یادگیری صفر تا صد این حوزه به آموزش جامع تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ نماتک مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی شاپ ام آی تی ; خرید بدون واسطه

یک منبع تغذیه از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان قیمت گذاری می شود. البته بر اساس برندهای تولید کنند پاور و همینطور ویژگی‌های جانبی پاور کامپیوتر قیمت های متفاوتی را می تواند تجربه کند. با این حال با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی می توانید قیمت انواع پاور کامپیوتر از بهترین مارک پاور کامپیوتر تا قیمت بهترین پاور کامپیوتر را در لیست قیمت پاور کامپیوترهای منتشر شده در سایت مشاهده نمایید. انتخاب مناسب برای سیستم شما باید بیشتر از این موضوع که به دنبال خرید پاور کامیپوتری با بالاترین مقدار وات برای قیمت پاور کامپیوتر ارزان باشد.

فن پاور

در رایانه شخصی ، منبع تغذیه (پاور) جعبه فلزی است که معمولاً در گوشه ای از کیس کامپیوتر یافت می شود. منبع تغذیه از پشت بسیاری از سیستم ها قابل مشاهده است زیرا حاوی کابل پاور کامپیوتر و فن خنک کننده است. پاور یا منبع تغذیه قطعه‌ای است که وظیفه‌ی تامین انرژی موردنیاز قطعات را برعهده دارد. این قطعه که در قسمت پشتی کیس نصب می‌شود، جریان برق متناوب ورودی برق شهر را به جریان مستقیم خروجی برای استفاده سایر قطعات رایانه تبدیل کرده و از طریق مادربرد، قطعات را تغذیه می‌کند. اگر هم که پاور انرژی بیشتر از حد نیاز برای قطعه سخت افزاری را به آن بدهد ، ممکن است آن قطعه بسوزد و یا قطعه نیم سوز شده و کارکرد خوب خود را ازدست بدهد. در اینجا کار پاور بسیار مهم می شود چرا که پاور به واسطه اتصال مستقیمی که به سخت افزارهای گوناگون و قسمت های مهم کامپیوتر چون مادربرد و فن و سی پی یو دارد، بی کیفیتی و مشکلات در این قطعه ممکن است اثرات زیانباری به سیستم کامپیوتر شما بزند.

پاور یکی از حیاتی‌ترین اجزاء کیس محسوب می‌شود و بنابراین در انتخاب و خرید پاور گیمینگ حساسیت زیادی به خرج بدهید. به عنوان مثال کارت گرافیک و کارت صدای شما هر دو به برق اضافی نیاز دارند، اما در فاصله زیادی از یکدیگر روی مادربرد قرار می‌گیرند. اگر فقط یک کابل PCIe داشته باشید، سیستم‌تان با مشکل مواجه می‌شود؛ به‌علاوه، اجرای آن‌ها روی یک کابل اصلا استاندارد نیست.

http://738sms.ir