تجهیزات آشپزخانه صنعتی آبا-۵ تا از بهترین مارک چرخ گوشت صنعتی رومیزی ۲۰۲۲ با قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آبا | اصیل بخرید

اگر در این راهنمای خرید چرخ گوشت به دنبال بهترین چرخ گوشت بازار با قیمت مناسب و طراحی زیبا هستید، چرخ گوشت ویداس مدل VIR-3505 می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. از بهترین مارک‌های چرخ گوشت خارجی می‌توان به برندهای پاناسونیک، بوش و گوسونیک اشاره کرد. هر یک از این برندها دارای مدل‌های مختلفی هستند که بر اساس کارکرد قیمتهایشان نیز متفاوت خواهد بود. در ادامه شما را با بهترین چرخ گوشت‌های خارجی آشنا کرده و به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد.

همچنین به دلیل کارکرد اتوماتیک این دستگاه، می توان چرخ گوشت را روشن کرد تا به کار خود ادامه دهد و همزمان با آن کارهای دیگر را پرفروش ترین چرخ گوشت خارجی هم انجام داد. خرید ۱۳ مدل بهترین دستگاه دمنده و مکنده ارزان قیمت (بلوور)… توان موتور این محصول ۲۲۰۰ وات است که امکان چرخ ‌کردن گوشت به مقدار ۴۳۰۰ گرم در ۶۰ ثانیه است. در این صورت شما به میزان بیشتر با سرعت بالا می توانید گوشت دلخواه خود را چرخ کنید. لوازم یدکی گفتم چون خیلی از چرخ گوشت های خارجی دنده های گیربکس شون به دلیل قدرت بالا خراب میشه و یدکی شون هم یا پیدا نمیشه یا خیلی کمیابه.

  • امکان کاربردی دیگر آن قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس است تا تنوع غذایی نیز افزایش یابد.
  • چرخ گوشت‌ها از نظر برقی و دستی بودن تفاوت‌هایی با هم دارند.
  • این چرخ گوشت دارای سیستم چرخش معکوس، قابلیت سوسیس ساز و کبه ساز، سه دیسک در سایز های مختلف ، سینی پلاستیکی و سیم بلند است.
  • در واقع با خرید چرخ گوشت خانگی از غذایی که مصرف می‌کنید، مطمئن هستید.
  • در صورتی که به تهیه کبه علاقه دارید می‌توانید از قطعه کبه‌ساز چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZG1500 استفاده کنید.

همچنین سعی این تیم بر آن است که انواع کتاب ها ، وبسایت ها و دانستنی های جالب دنیا را در کنار محصولات دیگر معرفی کنیم . امید واریم بتوانیم با اینکار جهت پیشرفت و افزایش اطلاع عمومی هموطنان عزیزمان قدم های مثبتی برداریم. بهتر است سیم چرخ گوشت بلند باشد تا اگر در نزدیکی مکان چرخ گوشت پریز برق نبود، با استفاده از سیم بلند بتوانید آن را به برق متصل کنید. اگر قصد دارید برای چند ساعت از چرخ گوشت استفاده کنید، هر چند دقیقه یکبار با خاموش کردن آن، به موتور استراحت دهید. بعد از هربار استفاده از چرخ گوشت، تمامی اجزای آن را بشویید تا چیزی درون دستگاه باقی نماند. زیرا آب سبزی و پیاز ممکن است موجب سوختن موتور چرخ گوشت شوند.

قیمت بهترین چرخ گوشت خانگی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی آبا-۵ تا از بهترین مارک چرخ گوشت صنعتی رومیزی ۲۰۲۲ با قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آبا | اصیل بخرید

چرخ گوشت‌های ارزان قیمت از جهت اقتصادی به صرفه‌تر است ولی از نظر کاربرد در سطح پایین‌تری نسبت به مدل‌های گران قیمت است. اصولاً چرخ گوشت‌های برقی ارزات قیمت 2 تا 2.5 میلیون قیمت دارند. چرخ گوشت صنعتی از لوازمی است که برای چرخ کردن گوشت در رستوران و کبابی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این نوشتار سعی شد، با ارائه مطالبی در مورد راهنمای خرید بهترین چرخ گوشت خانگی به شما در تهیه و خرید یک چرخ گوشت مناسب، کمک کرده باشیم. برای انتخاب بهترین مارک چرخ گوشت، تمام معیارها و تکنولوژی به‌کاررفته در ساخت آن را مطابق بودجه خود بسنجید. امروزه اغلب چرخ‌گوشت‌ها مجهز به سوسیس ساز هستند، اما اگر این ابزار مورد مصرف شما نیست، نیازی به تهیه چرخ گوشت با این قابلیت ندارید.

قیمت خرید ۱۰ مدل ارزانترین گوشی لمسی اندروید جهان