قیمت و خرید انواع دی وی دی رایتر درایو نوری اکسترنال با کیفیت عالی و قیمت مناسب بروزکالا | asusmag

در داخل این محفظه برای تمیز کردن از دو نوع مایع می توانید استفاده کنید پیشنهاد ما این است که از اسپری کنتاکت شور استفاده کنید اما به جای آن می توانید از الکل نیز برای پاک سازی کمک بگیرد و مشکلی پیش نخواهد آمد . استفاده از مطالب فروشگاه نیاز انفورماتیک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. درایو اینترنال دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. یعنی، می‌توانند اطلاعات ضبط شده روی این دیسک‌ها را پاک کرده و مجدداً روی آن بنویسند. می توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-RW، DVD-RW و DVD-RAM)، به دفعات اطلاعات ضبط کنند.

DVD رایتر اکسترنال ایسوس Asus SDRW 08D-U USB3.0

اگر کابل‌ها هیچ گونه مشکل و قطعی نداشتند، مطمئن شوید که برق به داخل دستگاه DVD PLAYER می‌رسد و سپس منبع خروجی DVD PLAYER را یک مرتبه خارج و مجدد وصل کنید. گاهی مشکل کابل‌های ورودی و خروجی با یک مرتبه قطع و وصل کردن به دستگاه کاملا حل شد و دستگاه به خوبی کار خواهد کرد. اگر هنگامی که دستگاه DVD PLAYER شما مشغول کار کردن است و سر و صدای زیادی از خود تولید می‌کند. اما در صورتی که باز هم این مشکل برطرف نشد می‌توان گفت که مشکل از DVD و یا CD می تواند باشد.

مشخصات کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی

جهت متصل کردن دی وی دی رایتراکسترنال به سیستم خود احتیاجی به آداپتور و یا چیز دیگری نیست. برند های محبوب دی وی دی رایتر به ترتیب الویت عبارتند از ایسوس,لایتئون,پی نت,اوريکو, … شرکت پايونير مجله خبری محصولات ایسوس که از سال 1938 شروع به کار کرده، محصولات متنوعی از جمله دستگاه‌های جي پی اس، آمپلی فاير،اسپيکر،ضبط‌های حرفه‌ای و نيمه حرفه‌ای ماشين، دی وی دی رايتر، بلو-ری، سيستم‌های صوتی و تصويری و …

دلیل اهمیت ضمانت برای دی وی دی رایترها

به طور کلی می توان از مواردی چون نخواندن دیسک، باز و بسته نشدن درب، کند شدن سرعت دی وی دی رام و گیر کردن دیسک به عنوان مهمترین مشکلات دی وی دی رام کامپیوتر لنوو سخن گفت. برای رفع این مشکلات، اجزای مختلف آن مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض می شوند. لنز، موتور و درب دی وی دی رام را می توان اجزای اصلی به شمار آورد که اختلال در عملکرد هریک از این اجزا، باعث اختلال در عملکرد کل DVD ROM خواهد شد. حال که با دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” آشنا شدید به راحتی می‌توانید حدس بزنید که درایو نوری اکسترنال چیست. همانطور که می‌دانید این وسیله یک درایو خارجی است که با استفاده از فناوری پرتوی لیزر، داده‌های دیسک‌های نوری را خوانده و اجرا می‌کند. کاربرد این وسیله نیز در خصوص لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهایی است که دی وی دی درایو ندارند و یا اینکه دی وی دی درایو آن‌ها خراب است.

  • قیمت مناسب تری نسبت به دی وی دی رایتر اکسترنال دارد و طول عمر آن بیشتر است.
  • اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود دی وی دی رایتر دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید.
  • دلیل این مشکل ، هم می تواند سخت افزاری باشد و هم نرم افزاری مشکل سخت افزاری آن مربوط به دور چرخش دیسک است زیرا در زمان رایت سی دی یا دی وی دی ، دیسک باید در سرعت مشخصی چرخش داشته باشد که راه حل آن در بخش قبلی توضیح داده شده است .
  • شایان ذکر است که تمامی تکنسین های فنی این مجموعه از زبده ترین و ماهرترین مهندسین کشور بوده و تعمیر کامپیوتر شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می دهند.
جهت مقایسه قیمت دی وی دی و بلوری رایتر در انواع برند موجود در بازار رایتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. به دلیل وجود تسمه متحرک که باعث باز و بسته شدن درب دی وی دی رایتر می شود، امکان خرابی این قطعه نسبت به سایر سخت افزارهای کامپیوتر بیشتر است، پس گارانتی و خدمات پس از فروش برای خرید دی وی دی رایتر ضروری است. درایو ثانویه را به لپ تاپ خود اضافه نمایید , کابل تبدیل dvd-rw به usb به شما کمک بسیاری میکند.”

http://738sms.ir