خرید بهترین و جدیدترین انواع هارد اینترنال با قیمت مناسب بروزکالا | asusmag

البته مقایسه در لینک آورده شده فقط بین این چهار شرکت انجام شده است. به این ترتیب قسمت هد می تواند داده ها را بر روی نقاط مختلف صفحات مغناطیسی بخواند یا بنویسد. قسمت موتور چرخان می تواند از ۴۲۰۰ (در هاردهای کم مصرف قابل حمل) تا ۱۵۰۰۰ (در هاردهایی مثل Cheetah 15K.4 محصول سی گیت) دور در دقیقه بچرخد. بر خلاف SSD‌ها هاردها در ظرفیت‌های بسیار بالایی تولید و عرضه می‌شوند. عموما در کامپیوترها کاربر قادر به اتصال بیش از یک هارد دیسک به مادربرد است اما این امکان در لپ‌تاپ‌ها عموما وجود ندارد؛ بنابراین باید پیش از انتخاب هارد به ظرفیت و کاربرد آن دقت کنید.

  • محصولات فروشگاه اینترنتی سازگار موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر و فلش موری‌ها هستند.
  • توسط کابل USB به درگاه خروجی لپ‌تاپ، کیس یا از طریق کابل OTG به گوشی هوشمند و تبلت وصل شده و می‌توانید اطلاعات را روی هارد ذخیره کرده و یا از روی آن بخوانید.
  • برد منطقی هارد شامل یک کنترلر، حافظه کش، حافظه رام و آی سی موتور هارد می شود.
  • کانکتور M.2 که شناخته شده ترین نوع اتصال برای حافظه های SSD است در سیستم های کامپیوتری رومیزی و قابل حمل استفاده می شود.
  • همانطور که ذکر شد، هارد دیسک‌ها مکانی هستند برای ذخیره اطلاعات و داده‌های سیستم.

فروشگاه آریا با یک دهه تجربه، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر در خدمت شماست. اصولا تمامی لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای قدیمی از SSD پشتیبانی می‌کنند و اگر لپ تاپ و کامپیوتر شما کند شده است می‌توانید از HDD به SSD کوچ کنید تا سرعت بسیار بالایی را تجربه کنید. توجه داشته باشید که اگر بخواهید از HDD به SSD کوچ کنید، باید از دوباره برروی SSD ویندوز ریخته شود و درواقع تمامی نرم افزارهایی که دارید را دوباره باید نصب کنید و از اطلاعات خود بک‌آپ بگیرید.

انواع هارد کامپیوتر

انواع دیگری نیز نظیر هاردهای ۱.۸ اینچی وجود دارد که برای مقاصد گوناگونی ساخته می شوند. اگر هاردی برای کامپیوتر رومیزی خود می خواهید، اگرچه از نوع ۲.۵ اینچی نیز می توانید استفاده کنید، بهتر است نوع ۳.۵ اینچی را در مجله خبری محصولات ایسوس نظر داشته باشید. قسمت بازوی مکانیکی می تواند سر Head را از مرکزی ترین نقطه دیسک تا کناری ترین نقطه آن ببرد . هاردهای اکسترنال ضد ضربه عموما تنها در حالت خاموش بودن و استفاده نشدن در برابر ضربه و شوک مقاوم هستند.

هارد دیسک اینترنال

هزینه یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری هنگام خرید هارد کامپیوتر است، قیمت هارد کامپیوتر نیز بر اساس عواملی از قبیل ظرفیت، سرعت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد متفاوت است. هارد کامپیوتر با پورت SATA و IDE می باشد که امروزه اکثر دستگاه های موجود در بازار از هارد دیسک با پورت ساتا در ساخت خود استفاده می کنند. هارد دیسک کامپیوتر با ابعاد 3.5 اینچی می باشد که البته سری های قدیمی آن از نوع IDE بوده است که در حال حاضر کمتر از این نوع هارد چه در PC و چه لپ تاپ مشاهده می شود. قطعا شماهم همانند ما با هارد دیسک کامپیوتر آشنایی کامل دارید و می‌دانید که هارد دیسک وظیفه‌ی بسیار مهمی در کامپیوتر بازی می‌کند. هارد دیسک درواقع یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های سخت افزاری در کامپیوتر و لپ تا‌پ‌ها می‌باشد که اگر مشکلی در آن به وجود آید، ممکن است سیستم عامل ما دیگر بالا نیاید. همچنین اگر مشکلی برای هارد دیسک ما بوجود بیاید حتی ممکن است اطلاعات ما دچار مشکلات متعددی شود.

اما برای تعویض و ارتقای هارد اینترنال لپ تاپ باید دانش و مهارت کافی داشته باشید. فروشگاه آنلاین کالاهمراه از مجموعه‌ای باسابقه در بازار کالاهای دیجیتال و کامپیوتر برای ارائه کالاهای گوناگون تشکیل شده است. سایت کالاهمراه با هدف ارائه خدمات فروش کالاهای داخلی و خارجی در سال 1398 تاسیس و راه‌اندازی شده است.

http://738sms.ir