قیمت پاور کامپیوتر خرید منبع تغذیه کامپیوتر با قیمت مناسب | asusmag

این بدان معنی است که در صورت نیاز سیستم شما توانایی ارائه قدرت بیشتری را دارد. واحد منبع تغذیه یا Power Supply Unit بخشی از تجهیزات سخت افزاری کامپیوتر و کیس می باشد که مجله خبری محصولات ایسوس وظیفه تامین برق و انرژی مورد نیاز دیگر بخش های کامپیوتر را بر عهده دارد. واحد منبع تغذیه یا به اصطلاح پاور، جریان متناوب ورودی را به جریان مستقیم خروجی تبدیل می کند.

  • کابل برق این قطعه باید در هر سه قسمت دو شاخه، کابل و مادگی علامت استاندارد داشته باشد.
  • پاور یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر است که در خرید آن باید بسیار دقت کنیم، چرا که در صورتی که پاور نامناسب با توان مصرفی قطعات داخل کیس انتخاب کنیم، کارایی سخت افزارها پایین آمده و یا اینکه به آن ها فشار آمده و می سوزند.
  • پاور کامپیوتر گرین GP600B-HP EVO مشخصاً برای گیمرهای سخت‌گیری ساخته شده که نیاز به یک پاور حرفه‌ای با تمام ویژگی‌های یک پاور گیمینگ مدرن را دارند.
  • دو پاور با توان برابر ممکن است که خروجی‌های متفاوتی داشته باشند پس این نکته حائز اهمیت است به آن کمی توجه نمایید.

اهمیت این قطعه برای سیستم به حدی زیاد است که اگر مشکلی در تامین برق از سوی این قطعه پیش آید احتمال سوختن قطعات داخل کیس وجود دارد. در حال حاضر بهترین برند‌های پاور که در بازار ایران حضور دارند، گرین، کورسیر، ایسوس و کولر مستر هستند. فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مجموعه‌ای از بهترین پاورها را انتخاب و برای فروش عرضه می‌کند.

محصولات مرتبط

حال که اهمیت این قطعه و کار کوچک اما مهمی که انجام می دهد را فهمیدید، با ویژگی های مهمی که باید در هنگام خرید پاور به آن توجه کنید؛ آشنا می شوید. اولین نکته ای که در خرید پاور خوب باید به آن توجه کنید ولتاژ ورودی به پاور است. این ولتاژ میزان حداکثر ولتاژی است که این قطعه باید از درگاه ورودی خود یعنی پریز برقی که به آن متصل است، دریافت کند گفته می شود.

قیمت پاور کامپیوتر

پاور های کامپیوتر به طور کلی به 3 دسته مختلف تقسیم می شوند، این تقسیم بندی از لحاظ قدرت یا قیمت پاور ها نیست و به فاکتوری بسیار مهم به نام کابل کشی در پاور ها بستگی دارد. اما کابل کشی چیست و چه تاثیری در تقسیم بندی انواع پاور کامپیوتر دارد؟ بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. در بعضی از مدل ها نیز برخی کابل های ضروری روی پاور قرار گرفته اند و مابقی را خودتان باید نصب کنید. یک پیشرفت جالب توجه در بازار فروش پاور کامپیوتر، پوشش سفارشی کابل منبع تغذیه است. این کابل های سفارشی به کاربر این امکان را می دهد که رنگ و جنس کابل های برق خود را تعیین کند، که سطح بیشتری از سفارشی سازی را به سیستم شما اضافه می کند.

منبع تغذیه سیلوراستون مدل GM600-2UG

دلیل اینکه تاکید داریم لپ تاپ های امروزی به این دلیل است که لپ تاپ های امروزی از باتری های سرخود استفاده می کنند. باتری لپ تاپ های قدیمی، توانایی جدا شدن از لپ تاپ را داشتن و قابل تعویض بودند. برای خرید پاور کامپیوتر موارد زیادی مثل، میزان توان، نوع کانتورها، تعداد ریل، راندمان ، ماژولار بودن و … در این حالت تعداد کابل ها زیاد بود و مشکل به هم ریختگی کابل ها وجود داشت. در عین حال مزیت هایی دارد که هنوز استفاده از این مدل از انواع پاور کامپیوتر رواج دارد. همانطور که از هر قطعه ای که با مقادیر زیادی نیرو سر و کار دارد انتظار می رود، ایمنی سیستم یک موضوع مهم است.

http://738sms.ir