لپ تاپ گیمینگ سال

جوایز Pocket-lint برای نوزدهمین بار در سال 2022 برگزار شد.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/163674-pocket-lint-awards-gaming-laptop-of-the-year/آخرین اما نه کم اهمیت ترین لپ تاپ Lenovo Legion Slim 7i Gen 7 است که همانطور که ممکن است از نام آن متوجه شوید یک لپ تاپ کاملا باریک است. این یکی است که هم کاملا قابل حمل و هم قابل حمل است.

جوایز Pocket-lint چیست؟

HP Omen 16 یک لپ‌تاپ گیمینگ همه‌کاره است که حتی با طراحی ساده و زیبایی‌شناختی کم‌رنگ‌اش تحت تأثیر قرار می‌دهد. این دستگاهی با ظاهر بالغ‌تر و ایده‌آل برای افرادی است که لپ‌تاپ را هم برای بازی و هم برای کار بدون سر و صدا می‌خواهند.

برندگان جوایز Pocket-lint اعلام شدند و اینها لپ تاپ های بازی هستند که قلب ما را در سال 2022 ربودند.


در حالی که ایسوس بر دسته لپ‌تاپ‌های گیمینگ ما تسلط داشت، مطمئناً اینها تنها دستگاه‌هایی نبودند که امتحان کرده‌ایم و توصیه می‌کنیم.

Flow X13 یک لپ‌تاپ فوق‌قابل حمل 13 اینچی به سبک بازی 2 در 1 است که به راحتی می‌توانید آن را بگیرید و با خود ببرید، اما می‌توان آن را در خانه خرید و به GPU خارجی XG Mobile متصل کرد تا عملکرد بازی را افزایش دهد.

Acer Helios Predator 500 یک جانور بزرگ از جهات مختلف با مشخصات جدی و قابلیت های اورکلاک است که ارزش بررسی را دارد.

اساساً همه موارد را از نظر بهره وری و عملکرد بازی مشخص می کند، اما این کار را با یک بسته جمع و جور انجام می دهد که همچنین می تواند به راحتی به یک مانیتور بازی بزرگتر یا هدست VR متصل شود.

Zephyrus S17 با قدرت محض همراه با طراحی خیره کننده، یک برنده واقعی است. ارائه هر آنچه از یک لپ تاپ گیمینگ سطح بالا و موارد دیگر انتظار دارید.

این ایسوس ROG Zephyrus S17 با صفحه‌کلید شیب‌دار برای خنک‌سازی بهینه، صفحه‌کلید اپتیکال-مکانیکی برای تجربه بازی دقیق و صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی تا 165 هرتز برای تصاویری خیره‌کننده از بازی تفاوتی ندارد.

جوایز EE Pocket-lint 2022: عکس 3 لپ تاپ گیمینگ سال

جیب پرز

بهترین بقیه

جوایز EE Pocket-lint 2022: عکس بهترین لپ تاپ گیمینگ سال 2
جیب پرز

بسیار مورد تقدیر: Asus ROG Flow X13

برندگان جوایز EE Pocket-lint اعلام شدند و اینها لپ تاپ های بازی هستند که قلب ما را در سال 2022 ربودند.

در همین حال، Dell Alienware X17 R2 تمام سبک و قدرت عملکرد معمولی را که از یک دستگاه Alienware با صفحه نمایش 17.3 اینچی روشن و رنگارنگ انتظار می رود، ترکیب می کند که بازی با آن را لذت بخش می کند.

SQUIRREL_6296697

ما مجموعه وسیعی از ماشین‌ها از نازک، کوچک و قابل حمل گرفته تا ماشین‌هایی با نور RGB و پنل‌های پشتی قابل تنظیم را دیده‌ایم.

ویدیوی روز جیبی
جوایز EE Pocket-lint Awards 2022: عکس لپ تاپ گیمینگ سال 1
جیب پرز


لپ تاپ گیمینگ سال: ایسوس ROG Zephyrus S17

جوایز EE Pocket-lint هر ساله به منظور تجلیل از بهترین فناوری در 12 ماه گذشته برگزار می شود. محصولات باید به طور کامل توسط تیم Pocket-lint بررسی شوند تا برای جوایز در نظر گرفته شوند و داوری در پایان سال انجام شود. هیئت داوران خبره از طریق یک فرآیند لیست طولانی و فهرست کوتاه، دستگاه ها را به عنوان برنده کلی و یک نفر دوم مورد تحسین قرار می دهند.