تور وان- قیمت تور وان ترکیه ارزان +لحظه آخری توریلند

بنابراین پاسپورت مسافران لب مرز چک می شود و در صورت نداشتن مشکل، می توانند به راحتی از خروجی مرز رازی رد شده و به سمت شهر زیبای وان حرکت کنند. از دیگر دیدنی های وان می توان به قلعه سنگی این شهر اشاره کرد که بیش از سه هزار سال قدمت دارد و با آجرهای گلی ساخته شده است. در این بخش کتیبه‌ های از پادشاهی اورارتویی نیز یافت شده است که متعلق به ۵ قرن قبل از میلاد مسیح تعلق دارند. کلیسای وان، قلعه هوساپ، آبشار مرادیه و خانه گربه‌ های وان از دیگر جاذبه های گردشگری وان شمرده می‌شوند که مورد بازدید مسافران قرار می ‌گیرند.

در اصل رایج ترین راه سفر به وان، همین تور وان زمینی با قطار است که با دارا بودن پکیج های متنوع خدمات عالی را برای آسایش شما گردشگران ارائه میکنند. بنابراین مدت زمانی که طول می کشد از تهران به وان ترکیه برسید حدودا 11 ساعت می باشد. بزرگترین دریاچه ترکیه دریاچه وان می باشد، این دریاچه در شرق ترکیه واقع شده است. طبق گفته های مردم، افسانه ای راجب به جزیره آختامار وجود دارد که یک پسر چوپان دلباخته دختری به نام “تامار” می شود که او در این جزیره سکونت داشت.

تور زمینی وان از چالوس

هتل های وان ترکیه دارای کیفیت متوسط می باشند و بهتر است از هتل های 4 ستاره و 5 ستاره انتخاب کنید . بعد از آن داخل ترمینال اتوبوسرانی، مسافران به ترتیب با ون های هفده نفره به سمت شهر وان و در نهایت هتل انتخابیشان هدایت می شوند. دریاچه وان، قلعه وان، کلیسای آختامار (آکدامار)، موزه وان و آبشار مرادیه از مهم ترین جاهای دیدنی وان محسوب می‌ شوند. جالب است بدانید که وان به گربه‌ هایش هم معروف است و در واقع گربه های وان یکی از جاذبه هایش محسوب می‌ شود.

برخی از تورها ممکن است پرواز یا هتل آن چارتری (غیر قابل کنسلی) باشد، قبل از خرید شرایط کنسلی تور را مطالعه یا از آژانس مربوطه سوال بفرمایید. با داشتن برگه کاپوتاژ، پلاک بین المللی و گواهی نامه بین المللی می‌توانید با ماشین شخصی به وان سفر کنید. برای سفر به وان نیاز به ویزا نیست اما داشتن مدارک شناسایی معتبر و پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتباری الزامی است. می‌توانید خودروی خود را در پارکینگ‌های شهر خوی و یا پارکینگ‌های پایانه مرزی پارک کنید.

اگر به نیت خرید می‌روید و آنچنان برایتان اهمیتی ندارد شب که به هتل می‌رسید خدمات ویژه‌ای را مشاهده کنید یا، بهتر است که از هتل‌های سه ستاره یا نهایت چهار ستاره استفاده کنید. همچنین هاستل‌های فراوانی وجود دارند که با قیمت بسیار کمتر می‌توانید اقامت تمیز و خوبی را تجربه نمایید. از رایج ترین تورهایی هستند که در سراسر ایران برگزار می شوند و اگر ساکن دیگر استان ها و شهرستان های ایران هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما با کارشناسان آژانس رامین گشت تماس حاصل نمایید تا تور مورد نظرتان را برای شما رزرو نمایند. بهترین زمان برای سفر به شهر مرزی وان ماه های تیر و مرداد و شهریور می باشد. اما به علت موقعیت مناسب برای خرید و تفریح, تور ارزان ترکیه تور وان در تمتمی فصل ها همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

سفر زمینی وان با خودروی شخصی تنها تا مرز می تواند برای شما به صرفه باشد. اگر قصد تجارت یا سفر به دیگر شهرهای ترکیه را ندارید، بهتر است بیخیال سفر با خودروی شخصی خود تا وان شوید. زیرا در این صورت، علاوه بر انجام امور اداری، باید در حدود 1 میلیون تومان، هزینه‌ های اخذ گواهینامه بین المللی، پلاک بین المللی، برچسب CD و کاپوتاژ و مجوز خروج از کشور را بپردازید که این موارد هزینه ‌های تور وان را افزایش خواهند داد. اما اگر با خودرو شخصی به تور وان رفتید، حتما هتل های دارای پارکینگ را انتخاب کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. در سفر زمینی با خودروی شخصی از تهران تا تبریز 7 ساعت و از تبریز تا پایانه رازی 3 ساعت مسیر خواهید داشت.

تور وان، یک گردش ناب در کشور ترکیه

اگر قصد اقامت در سوئیت دارید؛ هتلهای روشن سوئیت، رویال سوئیت و الیت نور، مناسبترین انتخاب به شمار میروند. هتلهای وان لایف، دیمیت پارک و یاکوت، از پرطرفدارترین هتلها برای گردشگران هستند که علاوه بر امکانات رفاهی مناسب، از شرایط خوبی برای اقامت در طول سفر به وان ترکیه نیز برخوردار هستند. انواع مختلف تورهای ارائه شده برای سفر به وان ترکیه، گزینههای خوبی را برای افراد به وجود آوردهاند تا بتوانند با توجه به شرایط و هدفی که از این سفر دارند؛ انتخاب مناسبی داشته باشند. این موضوع ثابت میکند که چرا تور وان، به محبوبیت زیادی میان ایرانیان دست پیدا کرده است! یکی دیگر از موضوعاتی که افراد برای شهر وان ترکیه، بیان کردهاند؛ تفریحات فراوان و بازارهای خرید زیادی است که در این شهر، وجود دارند. ارائه تفریحات مختلف برای افرادی با سلیقه های گوناگون، این شرایط را فراهم کرده است تا توجه تمامی افراد به وان ترکیه، جلب شود و این شهر را در صدر لیست مقاصد مسافرتی خود، قرار دهند.

تور وان- قیمت تور وان ترکیه ارزان +لحظه آخری توریلند

اگر قصد داشه باشید تا با هزینه کمتری به وان سفر کنید، باید به فکر رزرو تور زمینی وان باشید. کل مسافت زمینی از تهران تا وان 1,093 کیلومتر و در حدود 13 ساعت بدون در نظر گرفتن معطلی‌های احتمالی می‌باشد. امکان خرید تور وان زمینی هم با اتوبوس و هم با خودرو شخصی وجود دارد و از این بابت هزینه آن نسبت به سایر تورهای ترکیه بسیار ارزان‌تر است. تور وان یکی از محبوب ترین تورهای زمینی است که به علت مرز مشترک ایران و ترکیه مورد استقبال خیلی از مسافران قرار گرفته. ساکنین شهرهای غربی کشور به راحتی از طریق مرز سرو، بازرگان یا رازی می توانند به صورت زمینی به وان ترکیه سفر کنند. تور وان زمینی برای سفر به این شهر رایج تر است، البته تور وان سفربانک به شما این امکان را می دهد علاوه بر مقایسه، اطلاعات کاملی از این شهر قبل از سفر داشته باشید.

تورهای ارائه شده توسط یکان گشت