مشخصات Pixel 8a به بیرون درز کرده است که نشان می دهد این یک پرچمدار طبقه بندی شده به عنوان یک میان رده است. Tensor G3، صفحه نمایش 120 هرتزی، موارد بیشتر در حال حمل

Pixel 8a specifications leak

پیش از این گزارش شده بود که گوگل افزایش قیمتی را برای پیکسل 8a ارائه کرده بود و اولین برداشت ما این بود که پیش از اینکه حتی در بازارهای مختلف وارد شود، به طور قابل توجهی چشم انداز این میان رده را خدشه دار می کند. با این حال، طبق آخرین اطلاعات فاش شده، ما درک بهتری از این داریم که چرا این مدل یک مدل گران قیمت خواهد بود، زیرا سخت افزار کلاس پرچمدار را تبلیغ می کند، در حالی که به عنوان پیشنهاد مقرون به صرفه تر قرار می گیرد.

Pixel 8a همچنین کاملاً با طراحی Pixel 8 مطابقت دارد و بلافاصله از DisplayPort پشتیبانی می کند.

زمانی که Kamila Wojciechowska از Android Authority مشخصات قابل توجه پیکسل 8a را ارائه کرد، با Tensor G3، یک شگفتی خوشایند به ما خوش آمد گفت. از لحاظ تاریخی، گوگل همیشه از جدیدترین SoC خود در گوشی هوشمند میان رده بعدی خود استفاده کرده است، بنابراین برای ما تعجب آور نبود که بفهمیم این چیپست در این دستگاه نیز یافت می شود. با این حال، همان سیلیکونی که Pixel 8 و Pixel 8 Pro گران‌تر را تامین می‌کند، فشار حرارتی شدیدی از خود نشان می‌دهد، بنابراین جالب است که ببینیم آیا گوگل راه‌حل خنک‌کننده‌ای را برای پیکسل 8a پیاده‌سازی کرده است تا به Tensor G3 اجازه دهد تا در همان حالت خود کار کند. اوج عملکرد.

در مرحله بعد، ما پنل OLED 120 هرتزی را داریم و این اولین بار است که گوگل از نمایشگری در گوشی هوشمند غیر پرچمدار استفاده می کند که از این نرخ رفرش بالا پشتیبانی می کند. پیکسل 7a تا 90 هرتز پشتیبانی می‌کند، بنابراین دیدن اینکه نمایشگر پیکسل 8a می‌تواند با نرخ تازه‌سازی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو مطابقت داشته باشد، تازه‌سازی می‌شود. علاوه بر این، گفته می شود این صفحه نمایش دارای وضوح واضح 2400 در 1080 پیکسل است و روشنایی آن تا 1400 نیت می رسد. به عنوان یک امتیاز، Pixel 8a از خروجی DisplayPort پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید آن را با استفاده از کابل به یک نمایشگر سازگار متصل کنید و از عملکرد دسکتاپ سامسونگ مانند DeX لذت ببرید.

متأسفانه Pixel 8a همان دوربین Pixel 7a را حفظ خواهد کرد و دوربین اصلی آن یک واحد 64 مگاپیکسلی Sony IMX787 است. امیدواریم که Tensor G3 و تکنیک های تصویربرداری محاسباتی گوگل پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه داشته باشند. گوگل همچنین در حال گسترش به بازارهای دیگر است و به آن اجازه می دهد تا فروش بیشتری را برای سال جاری افزایش دهد. بر اساس این گزارش، گفته می‌شود که این غول فناوری پیکسل 8a را به مناطق زیر می‌آورد: جمهوری چک، استونی، فنلاند، مجارستان، لیتوانی، لتونی، لهستان، رومانی، اسلواکی و اسلوونی.

این مشخصات لو رفته و جزئیات بیشتر ما را برای Pixel 8a هیجان‌زده‌تر کرده است، و اگرچه گوگل طبق گزارش‌ها برای این ارتقاء از مشتریان حق بیمه دریافت می‌کند، اما همچنان کمتر از قیمتی است که سایر شرکت‌ها برای گوشی‌های رده بالای خود قیمت گذاری می‌کنند.

منبع خبر: Android Authority

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/pixel-8a-specifications-leak-reveal-tensor-g3-120hz-display-and-more/