خرید هارد کامپیوتر لیست قیمت فروشگاه اینترنتی آریا | asusmag

در واقع زمانی که یک هارد دیسک اینترنال را به لپ تاپ یا کیس کامپیوتر خود وصل کردید، باید پس از باز کردن دستگاه و با دقت آن را جابجا کرد. اطلاعاتی همچون سیستم‌عامل و نرم‌افزارها روی هارد اینترنال نصب و ذخیره می‌شوند. به طور کلی هاردهای اینترنال دسکتاپی در فرم‌فکتور ۳.۵ اینچی و هاردهای اینترنال لپ‌تاپی در فرم‌فکتور کوچک‌تر ۲.۵ اینچی در دسترس هستند.

  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • این موتور بسته به نوع هارد می تواند سرعت چرخش متفاوتی داشته باشد اما معمولا در بازه 5400 تا 7200 فعالیت می کند، PRM یک هارد دیسک از روی سرعت چرخش این موتور تعیین می شود.
  • انواع هارد های موجود در بازار به ذخیره و نگهداری داده های دیجیتال کمک می کنند.
  • درصورتی که دیسک کنترلر دستور خواندن نوشته را داده باشد ، در این صورت هد وظیفه دارد تا داده های مغناطیسی صفر و یک را بر روی قسمت های مختلف دیسک بخواند و آن را به کنترل کننده مرکزی بفرستد .
  • NAS کار ذخیره‌سازی اطلاعات را بر پایه فایل انجام می‌دهد و دسترسی به داده‌ها را برای کاربران تحت شبکه از طریق اتصال اینترنت فراهم می‌کند.
  • به این ترتیب مشتریان می‌توانستند هارد را با ظرفیت دلخواه سفارش دهند.

رابط هارد های SSD یا همان Interface به ارتباط داخلی بین حافظه و پردازنده گفته می شود. چون SSD بسیار سریع تر می‌تواند برنامه ها را نسبت به HDD اجرا کند.اما به دلیل کم بودن حافظه SSD و قیمت بالای آن برای آرشیو و ذخیره اطلاعات روزمره از HDD ها در کنار SSD بهره گرفته میشود. HDD ها می توانند داده های زیادی را در خود ذخیره کنند و به دلیل قیمت مناسب طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند.

Seagate Exos ST12000NM0008 Internal Hard Drive 12TB

هارد اینترنال همان حافظه داخلی کامپیوتر می باشد که می توانید تمام داده های سیستم ، برنامه ها و فایل های خود را بدون نگرانی از بابت حذف شدن بر روی این دیسک سخت ذخیره سازی و محافظت نماید. هارد دیسک را حافظه ی دائمی می دانند و نام هارد دیسک به صورت اختصاری به صورت نوشته می شود. کمپانی آمریکایی سیگیت یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه تولید هارد دیسک است که شما می توانید از محصولات آن با اطمینان خاطر بسیار بالا استفاده نمایید. هارد دیسک های داخلی یا اینترنال کمپانی سیگیت یکی از بهترین تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات در نوع خود است که از کارایی و قابلیت اطمینان بسیار بالایی در ذخیره سازی اطلاعات برخوردار می باشد.

مقایسه قیمت هارد دیسک اینترنال در انواع برند های موجود

برند هاردهای کامپیوترها بسیار متنوع می باشد اما رایج ترین آنها توشیبا سی گیت می باشد. از مواردی که هنگام تهیه هارد باید به آن توجه داشته باشید ، نوع و ابعاد هارد می باشد. هارد دیسک ها در انواع مختلف و اندازه های گوناگون به بازار عرضه می شوند ظرفیت هارد نیز از موارد حائز اهمیت در هنگام خرید مجله خبری محصولات ایسوس آن قطعه می باشد. همه هارد دیسک ها یک ظرفیت مشخص دارند؛ از چند مگابایت گرفته تا چند صد گیگابایت و حتی چندین ترابایت. اگر مطمئن هستید که بیشتر از ۱ ترابایت از حافظه آن استفاده نخواهید کرد، لازم نیست پولتان را برای هاردی با حجم بیشتر صرف کنید بجای آن می توانید بر روی معیارهای دیگر تمرکز کنید.

هاردSSD Crucial مدل BX500

تمامی این مواردی که ذکر شد کار پردازش، تقسیم انرژی و محاسبات را انجام می‌دهند، اما یک چیز در این میان کم است. بله آن چیزی که کم است مکانی برای ذخیره سازی اطلاعات پردازش شده و اطلاعات سیستمی است‌‌. هارد دیسک‌ها وظیفه‌ی ذخیره سازی داده‌ها و اطلاعات را دارند و پردازشگر این اطلاعات را از روی هارد دیسک می‌خواند. هارد دیسک‌ها قابلیت خواندن و نوشتن را به سیستم می‌دهند تا سیستم بتواند هم اطلاعات را برروی هارد دیسک بنویسد و هم اطلاعات مورد نیاز را از روی آن بخواند. در تیا آی تی تنوع بالایی از هارددیسک اینترنال با قیمت منصفانه همراه با گارانتی اصلی عرضه شده‌ است.

http://738sms.ir