دی وی دی رایتر استوک کامپیوتر برند mix جهان بازار | asusmag

برای تمیز کردن موتور استفاده از اسپری های الکل یا اسپری های خشک گزینه مناسبی هستند . در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید. ایمیل خود را وارد کنید و از به روز رسانی های جدید، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ما مطلع شوید.

MSI ECD-819 External DVD Drive

این برای شما انعطاف‌پذیری و کارایی را از نظر ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری داده‌های چندرسانه‌ای فراهم می‌کند. بنابراین بعضی از دی وی دی رایترها امکان یک بار نوشتن را دارند ولی بعضی دیگر امکان چندین دفعه نوشتن را دارند. به دلیل استفاده از کابل USB برای اتصال به سیستم، سرعت کمتری نسبت به نوع اینترنال برای خواندن اطلاعات دارد.

http://738sms.irانواع دی وی دی رایتر اکسترنال، نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه ای جز، خود لپ تاپ یا کامپیوتر ندارند . در این درایوها، به طور معمول برای اتصال به کامپیوتر، 2 کانکشن ارتباطی یو اس بی طراحی گردیده است که دی وی دی پلیر از این طریق به سیستم متصل شده و انرژی مورد نیاز خود را از خود کامپیوتر دریافت می کند و شروع به کار می کند. برای اتصال دی وی دی رایتر اکسترنال به سیستم نیاز به هیچ ، آداپتور یا ترانس دیگری وجود ندارد .

دی وی دی رایتر اکسترنال سوپر اسلیم / External SuperSlim DVDRW USB3

یکی از ویژگی‌های مهم این درایو نوری اکسترنال،بهره‌مندی ازفناوری لینک تو تی‌ویمی‌باشد. مشکل دیگر ، نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. انواع اینترنال یا درونی این درایوها ، به وسیله اتصالات پیچی درون کیس قرار می گیرند . اما در وضعیتی که کیس دارای درایو یا دی وی دی رایتر داخلی نباشد، دی وی دی رایتر اکسترنال معمولی یا بلوری، از گزینه های اصلی برای خوانش و رایت کردن انواع دی وی دی و سی دی است . درایو های نوری عضوی کوچک است که به نسبت اندازه خود دارای ضخامت زیادی است . دی وی دی ها یا سی دی ها، برای خوانده شدن و یا رایت محتوای درون خود، می بایست ، درون این درایوهای نوری قرار بگیرند .

درایو DVD اینترنال لایت آن مدل iHAS124

فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن مجله خبری محصولات ایسوس محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید .

  • پس از قرار گرفتن در این درایو های نوری، کاربر مشخص می کند که آیا می خواهد از طریق درایو های نوری ، دی وی دی را بخواند و یا اینکه، آن را رایت کند .
  • دی وی دی رایتر های کامپیوتر ها از نظر اندازه تفاوتی با یکدیگر ندارند اما در لپ تاپ ها سه مدل دی وی دی رایتر وجود دارد .
  • تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پورومیکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد.
  • این نوع درایوها در عین اینکه از انواع دی وی دی رایتر اکسترنال ، قدرت بیشتری دارند و از سرعت بالاتری نیز بهره می برند، اما به صرفه تر و ارزان تر از دی وی دی رایتر اکسترنال هستند.